Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikö venäläinen kuulantyöntäjä kelpaa?
Olen niin nirso että pitäisi olla nimenomaan nainen.

- - - Updated - - -

Ei mitään kynnyskysymyksiä tosiaan, kunhan intressimme yhtyvät, jos tiedätte mitä tarkoitan.

- - - Updated - - -

Essi Lindgren oli se pituushyppääjä!

- - - Updated - - -

Hyi vittu, ei ollut Essi Lindgren. Tutkimukset jatkuu...

Ralliradio ja doms, hyvä yhdistelmä. Näkyispä tuo Harju ilmaiskanavalla, en viitsinyt paikalle raahautua (ks doms).

Mua väsyttäää.

- - - Updated - - -

No onneksi kohta saa mennä nukkumaan.

- - - Updated - - -

Tai ehkä mä katson kuitenkin vähän.. No tiedätte kyllä.

Rajoitettu saunakaljabudjetti?:D

image.webp

Nyt on käpräsellä itseluottamus kunnossa. Jannu ajatteli hörpätä puolisenlitraa keskiolutta käpräseen.

Täytyy ottaa mallia. #12€

image.webp

Kaks kaljaa ja on jo ihan nesteessä. Laitan helteen piikkiin.

image.webp

Prlllprlll.. Missä JohnyV. Kaikki pitää tehdä itte...

Olen kyllä JohnyV:tä kaivannut. Prrllprrlprrll.

- - - Updated - - -

Kaks kaljaa ja on jo ihan nesteessä. Laitan helteen piikkiin.

katso liitettä 118739

Nestehukka jos korvataan alkomahoolia sisältävällä tuotteella saattaa seurauksena olla humallutusta. Suosittelen mieluummin whiskyä, eiku vhissyä.

- - - Updated - - -

Päipäni.

Leipäni.

Se on kuiva
Asenteeni siihen on nuiva
En aio sitä syödä
Sillä voisi jo nauloja lyödä
Mistä saisin tuoreempaa
ihanaa leipää nuorempaa

Sawossa, 1.8.2014

Jaha, jos unille. Viikonloppu kisoja täynnä. Kiva välillä käydä kisoissa joissa saa keskittyä ihan vaan omaan tekemiseen, eikä kukaan yritä kuristaa tai lukottaa.

Juon tässä kotosalla perjantaijapoikamies-illan ratoksi pari lasia vettä ja Panen maata.

Hyvä että kerroit jo tässä vaiheessa. Olisin kuitenkin kohta siitä kysynyt. Sitten leffa-arvostelu tuosta Guardianista tänne kiitos :)

Paras Marvel-leffa, mitä on tehty. Odotin Avengersia, sain vielä paremman! Roisia huumoria, huimaa toimintaa ja loistavia hahmoja.

Back
Ylös Bottom