Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siinä teille tuuttiveikoille.

Liitteet

• 10557165_844341348910153_4002442608033094575_n.webp
    10557165_844341348910153_4002442608033094575_n.webp
    17,6 KB · Katsottu: 242
Hajosin Kairan kuvaa :D

Parhaasta Twitter-tilista:

"My cat is sad because there is an unexpected item in the bagging area"

Bt5MGHAIQAA0OrP.jpg

Missä ne on pakkiksen söpöintä kettua pitäny?
Kauhean hirveästi kaikkea puuhaa ollut! Kyllä mä aina välillä oon täällä kävässyt, mutta jutulle ei oo meinannut ehtiä. Pitää yrittää tulevaisuudessa paikkailla tilannetta :)

Korjasin sun linkin.

Arvasin :D

Tänään tosiaan perjantai, töiden jälkeen salille, siitä Raxiin mättämään maha täyteen ja sitten katsomaan Guardians of the Galaxy. Ja 24 Karhua odottaa jääkaapissa Foxyn iloksi.

Tänään tosiaan perjantai, töiden jälkeen salille, siitä johonkin mättämään maha täyteen ja sitten kotio. Ja 24 neitsyttä odottaa kontillaan Johnyn iloksi.

Kyllä. Tänään alkaa loma. Very sexyful.

Seksiloma?

- - - Updated - - -

Huomasitteko? Mä elän vieläkin.

Sexy? Eiks se oo se lehti köyhistä naisista joilla ei oo rahaa ostaa kuteita? Miten tuo liittyy lomaan?

En minä tiedä sexystä, tai siihen liittyvästä toiminnasta yhtään mitään. Mä vain toistelen sanoja, mitä olen muualta kuullut. Kuten "I would like to make a romance inside of you".

Isoilta pojilta kuulee kaikkea, en usko että monella täällä olis omaa kokemusta asiasta.

Minulla oli kerran romanssi mutta se kaatu siihen että nainen ei tykänny musta yhtään ja sen mies veti pataan.

Minäkin sain kerran melkein pimpilystä. Olin laivalla, hytissä, makasin alasti sängyssä, kikkeli pystyssä. Ainoa mikä puuttui, niin nainen jumalauta!

(oikeasti näin kävi futisjoukkueemme huoltajalle, ei suinkaan minulle, ei ei)

Mä oon koko viikon oottanu soittoo/viestiä töistä, että ei tarvis viä mennä ens viikolla sinne takasi, mutta eihä sellasta kuulu :( PLÖÖÖÖH!

...No sentää parin kaverin mukaa oon saanu enemmä aikaa viikon lomalla ku ne 4-5viikon lomilla. :D

Back
Ylös Bottom