Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No emmää mikää hieno nainen oo, vaikka äiti mut yritti semmoseksi kasvattaa. Hirviä pettymys sille, ku musta tuliki vaan tämmönen.

Ei ei ei! Ei räkää kuulu syödä! Siitä tehdään pieniä avaruusaluspalleroita. Tai joku tekee. En minä.

Pitää vaihtaa kätisyyttä, siis!

- - - Updated - - -

Räkäkäkästä tulikin tämä kappale mieleen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Evri striit in kalkutta ai käb faind...

Pitääpä kattoa mitä Philipsin kuvatelevisiosta tulee.

Vahinkoja sattuu kuulkaas hienommallekin väelle! Mutta mistäs meitä hienompaa väkeä löytys? Oikeastaan kysymys oli retorista mallia, joten älkää huomioiko pisteellä alleviivattua koukeromaista symbolia edellisen lauseen perässä.

Minä istun aluskalsareissani sohvalla, katselen televisio-ohjelmaa ja kaivan napaa. Sormella. Mua kylläkin ällöttää navan koskettaminen, joten käyköön siedätyshoidosta.

Kyl kyl

[video=youtube_share;wn2ixHXe4nw]http://youtu.be/wn2ixHXe4nw[/video]

Foxylla sama setti kuin minulla! Tosin jouduin korvaamaan colajuoman olutjuomalla ja jäätelön sipseillä.

- - - Updated - - -

Koska juhlistan huomenna alkavaa viikonloppua.

Mäkin haluun jätskiä. Sekottaisin vaniljaa ja tsokolaatia sellasen puolen litran kipollisen

Nyt on kahta vaille etten lähde ostamaan jää-telöä.

En kyllä jaksa kun ylämäki. Molenpiin suuntiin.

Ämmä nahkapuvussa: Tunnustatko?!
PappaS (kahleissa seinällä): En koskaan!
Nahkapukuinen SM piru: TUNNUSTATKO!? (survoo tuuttia kylkeen)
PappaS: EEEÄÄÄRGHH!

Mun jädessä oli suklaata, vaniljaa ja keksiä. Omnomnom ja slurps.

foxslurps.webp

Back
Ylös Bottom