Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan Johny vielä tourinkilla? Kun nyte ei olis sattunu mitään. Ainakaan mitään huonoa. Sellainen epäonni suotakoon, että vahingossa kaatuu jäykistynyt siitin edellä naapurin paljasta ja liukasta jalkoväliä kohden. Ja siinä kun yrittää irtautua, niin askel aina lipeää sillain ärsyttävästi, että se näyttää vähän semmoselta jojo-efektiltä se irtautumishomma. Edes-takas menee siinä ku vieteriukko. Siinä saattaa kyllä tulla hikiki näillä keleillä.

Menta. Nyt pitäis löytää muistikortin pakkaus jonka sisällä on takuukuitti. Sais kyllä luvan löytyä. Tänään testataan myös uuden kirjahyllyni kestävyys, kun alan latoa kaikki kirjat ja leffat hyllyille. Odotan totaalista luhistumista kolme sekuntia sen jälkeen kun viimeinen kirja on aseteltu paikalleen ja olen ehtinyt huokaista tyytyväisenä!

Menta. Nyt pitäis löytää muistikortin pakkaus jonka sisällä on takuukuitti. Sais kyllä luvan löytyä. Tänään testataan myös uuden kirjahyllyni kestävyys, kun alan latoa kaikki kirjat ja leffat hyllyille. Odotan totaalista luhistumista kolme sekuntia sen jälkeen kun viimeinen kirja on aseteltu paikalleen ja olen ehtinyt huokaista tyytyväisenä ja ottanut asennusoluesta ensimmäisen kulauksen.

Korjasin.

Meinasikin olla ongelmia sen suhteen että mitä tänään kuuntelee töissä, tästä on hyvä jatkaa vaikka koko elokuvan soundtrackillä :D

Eipä mitiä. Itsellä Spotifysta Ennion suurimmat ja hienoimmat sävellykset soimassa. En oikein osaa uskoa, että olen tuon miehen nähnyt livenä konsertoimassa. Se oli huikaiseva kokemus! :)

Mulla on tänään korjausompelupäivä (vaatteiden, ei itsen). Miksei voi olla sopivan mittaisia ja levyisiä vaatteita kaupassa? Enkä nyt tarkoita että olisin massiivinen bodari joka tarvii kuuden ihmisen reisille tilaa housuihin, vaan että jos ihmisen ympärys kasvaa niin pituus välttämättä ei.

Mulla on tänään korjausompelupäivä (vaatteiden, ei itsen). Miksei voi olla sopivan mittaisia ja levyisiä vaatteita kaupassa? Enkä nyt tarkoita että olisin massiivinen bodari joka tarvii kuuden ihmisen reisille tilaa housuihin, vaan että jos ihmisen ympärys kasvaa niin pituus välttämättä ei.

Tai että jos on pitkä, niin miks samalla pitäis olla lihava?

Tai että jos on pitkä, niin miks samalla pitäis olla lihava?

No nimenomaan! Mulla on sen verran pitkä selkä, että paidoissa ei oo niin väliks, mutta kokonaispituus 168 ei tunnu riittävän kun jo tässä kohtaa täytyy esim. koon 40 maksimekosta ottaa 20 cm helmasta pois. Helpompi se nyt on tietty lyhentää kuin pidentää. Housun lahkeista puhumattakaan. Toisaalta pitkät kaverit tuntuvat valittavan ettei normihousuissa riitä lahkeen pituus, joten kenelle helvetille nää on tarkoitettu? Mun pitäis kaiken järjen mukaan kuitenkin edustaa sitä keskikokoÄMMÄÄ.

Normaalit bändipaidat kasvavat vain leveyttä koosta M ylöspäin (naisillehan on yleensä koko XS/32 tai ainakin vastaava helman pituus).

Noni. Löyty muistikortin alkuperänen pakkaus. Kuittia oliko siellä? Eijoleeee. Perkele. No käväsen kuitenkin jos vaikka sattumalta asialle voitais jotain.

Back
Ylös Bottom