Sisätyömiehen juhlapäivä. Ja tällöin myös -naisten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täälä ei vieläkään. Oon odottanu koko päivän.
Tulihan sitä taas mutta loppui jo. Piiiitäisköhän suorittaa pienet kovapanosammunnat kun ilma on taas ihan seisova.
Ei tota nurtsiakaan voi leikata kun se on märkä.
Jos havaitsit edellisessä kaksimielisiä vivahteita, kyseessä on vain ja ainoastaa oma likainen mielesi.
Muistikortti toimi myyjän puhelimessa niin kuin pitääki. Eli vika on siis mun puhelimessa. Tämähän oliki aivan mahtava uutinen...
Ei kesken työpäivän :D
Onneksi korjaan asian sunnuntaina kiusaamalla tamperelaisia
BTW, loman alkuun kolme päivää.. ei oikein napostele työ

Ikkunaan pitäis vaihtaa alareunaan silikonit ku on ruvennu näköjään repsottamaan. Käykö siihen ihan normaali saniteettisilikoni vai onko sille joku omansa? En oo vielä jaksanu käydä kaupan setältä kysymässä. KOSKA ne karmit, ainakin alaosat, pitäis myös maalata ja minähän en sitten tykkää yhtää siitä honmasta! Oon lykänny tota rojektiä jo keväästä. Pian on ehkä pakko tehä jos meinaa ennen syksyä. Tai sitte jättää tekemättä.
Täälä paistaa. Kikkeli paljaana.
Ehdinkin kavereille kehuskella, että mun treeneissä ei oo muuta ideaa, ku saaha ittesä seuraavaan leikkaukseen vähä kovempaan kuntoon mitä oli ennen marraskuun leikkauksia. Tosin en tiennyt, että todella päädyn leikkauspöydälle! Huoh.
^^^Nimen omaan ulkopuolella.