Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä tässä tällä viikolla on sen verran hi koiltu, että muutama tuopillinen olutta on todellakin terveydeksi. Voisi jopa kuvailla viikon trendisanalla korvaushoitona. Hivenaineita ruumiiseen. Mitä vain keskiolut voi tarjota. Sisäisesti onely. Kondenssivesi korkeintaan saa läikkyä.

- - - Updated - - -

Kuinka maltankaan odottaa Willhellmin teranssiolutta! Toivottaasti siinä on näyttävä kondensio pinnassa.

- - - Updated - - -

Otsallakin saa olla vähä kondenssivettä.

- - - Updated - - -

Tämon vähä ku pikkuisempana poikana joulua odotellessa.

Onko vihta?

- - - Updated - - -

Onko vihtoja?

- - - Updated - - -

Jos ei, kysy naapurin Erkkiä vihtomaan. Voi pestä selänkin.

- - - Updated - - -

Mutta varo ettei lennä rahkat näppikselle.

Ei oo vihtaa eikä vihtojaa. En minä tartte. Saunasta tullessa raidaan mansikkapenkit ja vadelmapensaat, sitten etsin saunan pihalta mesimarjan tai kaksi, huokaasen syvään ja istahan koiran kans pihakeinuun. Minä aivan kelpuutan tämän suunnitelman.

Nyt on kyllä mukavaa kun voi paljassträppäröidä ihan rauhassa, ilman että virolaiset vilahtelee parvekkeella.

Missäs välissä se olut?
Saunasta tulee käydä siinä kuistilla nostamassa kintut kaiteelle. Samalla yks viilennetty olut huulilta kurkkuun.
Saunan? Jumalauta. Paljuun vettä ja jääpaloja.
Pihasauna on niin paras paikka maailmassa, että vaikka ois takapiha tulessa niin silti mennään saunaan. Sinne on jääny synnit, murheet, itkut ja epätoivot. Ulos tulee aina semmonen sadevedellä raikastettu neiti kesäheinä, jonka hartehia ei huoli paina ja askellus on kuin kepeä keijutanssi. Nih.

Pitäis vissiin joskus kokeilla tommosta pihasaunaa. Oon mä joskus käynytkin, sen muistan, mutta sitä en muista minkä ikäinen olen silloin ollut. Arvioisin, alle 10vuotias.

- - - Updated - - -

Missähän tommoseen pihasaunaan olis mahikset päästä? Tietääkö kuntit? Sniffari?

- - - Updated - - -

Viimeksi kun olen tehnyt näkö/haju-havainnon ko. tuotteesta, sieltä savuputkesta tuli savua. Harmaata.

- - - Updated - - -

Ovi oli auki. Olikohan sielä joku sisällä?

- - - Updated - - -

lämmityspuuhissa

Tai paneloimassa?

Mutta ei kai paneloidessa tule piipusta savut ulos?

Niinno voiha ne tullakin. hihihi

- - - Updated - - -

Tarvittais retkiluistelijan kommentti tähän seikkaan. Hänhän sen paneloinnin jalon taidon taitaa.

Mutta ei kai paneloidessa tule piipusta savut ulos?

Niinno voiha ne tullakin. hihihi

- - - Updated - - -

Tarvittais retkiluistelijan kommentti tähän seikkaan. Hänhän sen paneloinnin jalon taidon taitaa.

Kyllä tässä nyt kaivattaisiin todentotta o.t.o. paneloijan kommenttia. Mutta mä veikkaisin, että kun oikein tarmolla paneloi sillain kunnolla, niin kyllä sieltä piipusta lopulta savua tulee. Kun kaikki rahkatkin on jo syöty. Näppäimistöltä.

Tämä ehkä kuuluisi tuonne Parisuhteesta eroamis-ketjuun, mutta kun siellä ollaan niin vakavamielisiä kuitenkin, laitan tämän nyt tähän. Sit mä lähden junpalle! Heipat ja viikonloput ja oikein oikein kondenssiset keskioluet kaikille!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom