Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari tuntia Skyrimiä ja sitten töihin ratkomaan vähän pienempiä ongelmia. Onneksi on perjantai? Tosin ei haittais olla viikonloppua töissä, kun siellä sentään toimii ilmastointi täydellisesti. Sitä on kuin vanhukset, eli ei vaan osaa nauttia näistä kolmenkympin helteistä.

Skippasin salin, kävin lenkillä---> oli ihan pirun kuuma, joten päädyin seuraavanlaiseen ratkaisuun: kävin suihkussa, levitin kylmägeeliä koko kroppaan ja menin sohvalle makaamaan ilmastointilaitteen eteen- oli tehokasta viilennystä vähän liiaksikin :D

Taipeisiin ei kannata levittää, oli muistini mukaan hyvin tuskainen kokemus. :D

Sellasta.

nimetön.webp

kanjoni

Huomenta.

Väsyttää aivan helvetisti. Näillä kuumilla säillä tuntuu nukkuvan jotenkin kevyesti.

Ei muuta kuin kahvia koneeseen
giphy.gif

Onneksi on sentään palkkapäivä.

Juu, sehän on selvä.

Kunhan itse tästä suorituksesta selviän, pitää vielä Romeo päästää eritysreissulle. Sitten onkin jo kiire. Nimittäin lounastaukohan tässä painaa kohta päälle.

Ceestä puheen ollen, missä on Cele?

Mä mietin tätä juuri eilen!

^ oon jo vähän huolissani siitä

Sähän voit metodeillas selvittää Celen tilanteen. Mä luulen, että sillä on mies tai toyboy.

Muutuin pieruksi ja muutin Saharaan, ei siis tarvitse olla huolissaan. Ei oo miestä tai lelupoikaa, täällä aavikolla on noin yleisestikin ottaen aika huono tarjonta. Vois tietty yrittää kampittaa jonkun ohikulkevan beduiinin, mutta tässä uudessa olomuodossa en usko sen onnistuvan.

Pari tuntia Skyrimiä ja sitten töihin ratkomaan vähän pienempiä ongelmia. Onneksi on perjantai? Tosin ei haittais olla viikonloppua töissä, kun siellä sentään toimii ilmastointi täydellisesti. Sitä on kuin vanhukset, eli ei vaan osaa nauttia näistä kolmenkympin helteistä.
Miten helvetissä näistä voi nauttia? Aivan persereikä keli. Satais ees vettä.

Back
Ylös Bottom