Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä en ole hullu, enkä hulluna humalassa. Minulla ei ole tekosyitä käytökselleni. Mutta jos pitää arvata, luulen, että torsoani dominoiva läskikudos on imeytynyt jo mantelitumakkeisiin asti. Eli tässä ollaan jo ihan finaalissa asti.

Posliinimukista mehua juon, huulille nuijan sitten tuon.

Sinä olet se mopoilija.

- - - Updated - - -

Polkee polkee ja polkee, mutta ei se käyntiin lähde perkele.

- - - Updated - - -

Tulpat on varmaan kastuneet, tai niitä ei ole ensinkään.

- - - Updated - - -

Tärkein asia tulppia ylläpitäessä, on kiinnittää huomiota myös niiden ympäristön kunnossapitoon, eli nippleyardit pitää myös muistaa käsitellä.

Ootteko kuntit ollu milloinkaan paneelikeskustelussa?

Muista nauttia riittävästi nestettä, kuitenkin hikoilet voimakkaasti. Esim. vishy on hyvää ja terveellistä.

- - - Updated - - -

Näinhän tämä paneelikeskustelu etenee.

- - - Updated - - -

Ei tarvi olla etes hirveästi humalassa.

En kyllä muista olleeni, yleensä olen pyrkinyt ensin hieman keskustelemaan, sitten paneloimaan. Pyrkimyksenä on ollut näissä tilanteissa edesauttaa paneloinnin aloittamista. Se on hikistä hommaa kyllä, varsinkin näillä keleillä, joten nestetankkauksen merkitystä ei voi liikaa korostaa. Kun nestetasapaino on hyvä, suoritus paranee, eikä tartte niinku kuivana vetää. Paneloida.

Olen kyllä valmistautunut jo hyvällä tankkauksella ja viilennyksestä pitää huolen ilmalämpöpumppu. Juuri lusikoin tässä samalla ennen hommia.

Jätkät ei oo kuullu märkäpaneloinnista? Tuhansien järvien maassa asutaan.

Eihän Sniffari ole täysin selväpäinen raitis?

Back
Ylös Bottom