Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Teille ruotsalaisille tuleekin sopivasti tänään dokumentti. TV2 klo 2210

Huoh.. Joo no menköön tän kerran. Meinaa täs välillä olla kärsivällisyys koetuksella mutta jotenkin sitä vaan jaksaa uskoa kun on sussa potentiaalia kuitenkin. Ja tosiaan koulutus kesken vielä..

Kiva että löydät itsestäs tuollaista armeliaisuutta kaltaistani tolloa kohtaan! Ehkä mä vielä joskus pääsen tän koulutuksen loppuun ja opin olemaan se unelmien nainen. Saa nähä montako ihmisen ikää siihen menee ja paljonko pitää opintolainoja lopulta maksaa.
Nyt lopettakaa tuommonen lapsellinen kinastelu ja pussatkaa sovinnon eleenä. Suulle, sopivasti kieltä ja vähän liikaa käsituntumaa.
:eek: Mitä sä horiset siellä?! Hyi!

Ootteko, likat, koskaan kokeillu laittaa kermavaahtoa jonkin ruumiinulokkeen päähän ja kielellä lipoa sitä sitten siittä. Minä olen nimittäin.

Kerran kastoin sormen kermavaahtoon ja nuolaisin.

Ku oiski! Korvaan sipseillä ja dipillä. Ihan vaan sen kunniaks että satuin käymää salilla.

Oiski sipsiä ja dippiä. Minä söin tänään kaksi pullaa ja yhden b&j purtilon, koska olotila on surkea.

- - - Updated - - -

Nimittäin sormelta.

Ollaan taas ihan samixii!

Eikös Opeth ja Bathoryn Qurppa olleet Ruotsinmaalta?

- - - Updated - - -

Abbakin oli!

- - - Updated - - -

Se silli siis.

- - - Updated - - -

Irtakki et kuollutkaan näköjään, mainiota.

- - - Updated - - -

Korvaan sipseillä ja dipillä.
Voipi tulehtua.

- - - Updated - - -

Voi vitsi.

Toisena vaihtoehtona mietin kyllä Norjaa. Sitä osaan puhua, tosin vaatii tietyn orientoitumisen. Ja tuleehan sieltä ainaki Vikernesin äireen poika ja muita epämääräsiä kirkonpolttajia. Ja on komiat maisematki.

Back
Ylös Bottom