Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tälläiset havainnot olen tehnyt viimeisen kuukauden sisällä. Maksimi kerta-annos ollut siis juurikin tuo kuusi pitkää/ilta.

- - - Updated - - -

Olis..luuletko sä kestäväs meitä selvinpäin Suomenlinnassa?

Kestääkö teitä selvinpän sängyssä?

Mika voi kertoa?

Itseltäni onnistuu helposti, mutta minä en olekaan menossa Suomenlinnaan tässä lähiaikoina.

Mä oon juonu itteni humalaan tänä vuonna varmaan keskimäärin vähän yli kuukauden välein. Nelija tai viis kertaa koko vuonna. Hetkine, joutuu oikein miettimään: kaverin synttärit, laivareissu, vappu, juhannussi, kesälomilleläksiäiset. Viis kertaa joo. Plus ulkomailla otin lääkkeeksi olutta, mutta en muistaakseni ollut humalassa kertaakaan.

- - - Updated - - -

Ainiin saatana, Extreme Runin jälkeen myös. Mutta sitä ei oikeastaan voi laskea, kun nukkumatti tuli jo klo 23 jälkeen.

- - - Updated - - -

Eli SEX.

- - - Updated - - -

Sexy times.

Kuulostaa hyvältä. Tai siis pahalta. En tiedä, menin sekaisin. Sex.

Mä en pystyisi. On meninaan joko a)toleranssit laskenu, pahasti b)tullut vanhaksi, koska: 3 kaljasta ei ole enää selvinpäin ja kuudesta on jo muisti poissa.

Joo vähän sama. Paitsi toi vanhaksi tulemisen kohta. Sellasta pientä huikkaa on kuitenkin niin mukava aina välillä ottaa.

Olis..luuletko sä kestäväs meitä selvinpäin Suomenlinnassa?

Erittäin hyvä huomio. Like usual.

tälläiset havainnot olen tehnyt viimeisen kuukauden sisällä. Maksimi kerta-annos ollut siis juurikin tuo kuusi pitkää/ilta.

- - - Updated - - -

Kestääkö teitä selvinpän sängyssä?

Mika voi kertoa?

Itseasiassa, tuohon kysymykseen en kyllä osaa vastata.

Edit. Tai ehkä osaankin. En oo ihan varma..

Joo vähän sama. Paitsi toi vanhaksi tulemisen kohta. Sellasta pientä huikkaa on kuitenkin niin mukava aina välillä ottaa.

Onhan tuo tavallaan kyllä hyvin tehokasta sekä myös kustannustehokasta. Eikä todellakaan tarvi edelleenkään harkita pohjien juomista kotona vaan saa tukea täysimääräisesti ravintolabisnestä juomalla kaiken kuluttamansa alkoholin a-alueella.

Jaha, lähtis kattoon vieläkö vanha sali on saman näkönen ku kahdeksan vuotta sitte. Saakohan siellä edes kolistella, vai tuijottaakohan joku vihainen eläkeläinen minua pahalla silmällä.

Ei kannata koleistella. Pienillä painoilla kolistelu on naurettavaa. Sen tähären itselläni ei ole milloinkaan ollut oikeutta tiputtaa tankoa maahan. (yhten kerran vahingossa tipahti kun rinnalleveto maksimipainoilla onnistui, epä. Olin yksin salilla, kukaan ei huomannu)

Onkohan Johnylla ollu koko kesänä aikaa elbow rapelle?

Onkohan mustasukkaista sorttia oleva naapuri kieltänyt tämänkin?

Mutta onhan sensei JohnyV ollut tänään aktiivisena klo 09:10 tjsp. Stalkkasin profiilistansa. Jos sillä on vaan lupa lukea, mutta ei kirjoittaa. Jos heti luullaan, että ollaan kirjoittamassa muiden kirjoituskoneilla. Kiinaksi esim.

Eli saa vaan katsoa, mutta ei koskea.

- - - Updated - - -

mm. erästä kodinkoneketjua.

Ei kannata koleistella. Pienillä painoilla kolistelu on naurettavaa.

Aivan totta. Minunkin painot on niin kovin kovin kevyitä, ettei niistä pidä kyllä lähteä mitään ääntä. Täytyy yrittää ettei päästäisi edes mitään pihinöitä tai puhinoita. Luulevat pian, että yritän jotenkin olla olevinani.

Minä muuten korkkasin privaviestittelyasian lähettämällä retkiluistelijalle kyselyn. Mutta. Emmä tiä osasinko vai mikä vittu siinä on, ettei siitä jääny mitään merkkiä mun laatikkoon. No, en tiiä, mä lähen ny punppaan. Hejdå.

Hetken mietittyäni teiän kommentteja tulin ja myös päädyin siihen ratkaisuun että oon juomatta tästä hetkestä alkaen niin kauan kun pystyn. Enempää ei voi kuitenkaan valkoselta mieheltä vaatia. Lähen tekemään ihan omaa suoritusta ja katsotaan mihin se riittää..

Hetken mietittyäni teiän kommentteja tulin ja myös päädyin siihen ratkaisuun että oon juomatta tästä hetkestä alkaen niin kauan kun pystyn. Enempää ei voi kuitenkaan valkoselta mieheltä vaatia. Lähen tekemään ihan omaa suoritusta ja katsotaan mihin se riittää..

Juo alkoholitonta ja näyttele kännistä!

Se oli sarkasmi. Eiku orgasmi. Siis origami. Eiku, mikä se japanialainen seksileikki oli, missä naisen... origami. Se se oli.

Oiskohan paha rasti jos olis kuukauden ihan selvin päin..?

No niin... Ensimmäinen koettelemus tuli aika nopeasti kun tyhjensin autoa ja eikö siellä saatana ollu kylmälaukussa kaks Solia... Mutta mies pystyy kestämään vielä!
Joku vois silti tulla hakemaan noi pois tai voishan ne laittaa huutonettiin 3 €/kpl..

kuva (3).webp

Back
Ylös Bottom