Oiskohan paha rasti jos olis kuukauden ihan selvin päin..?
Olis..luuletko sä kestäväs meitä selvinpäin Suomenlinnassa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itseltäni onnistuu helposti, mutta minä en olekaan menossa Suomenlinnaan tässä lähiaikoina.
Mä oon juonu itteni humalaan tänä vuonna varmaan keskimäärin vähän yli kuukauden välein. Nelija tai viis kertaa koko vuonna. Hetkine, joutuu oikein miettimään: kaverin synttärit, laivareissu, vappu, juhannussi, kesälomilleläksiäiset. Viis kertaa joo. Plus ulkomailla otin lääkkeeksi olutta, mutta en muistaakseni ollut humalassa kertaakaan.
- - - Updated - - -
Ainiin saatana, Extreme Runin jälkeen myös. Mutta sitä ei oikeastaan voi laskea, kun nukkumatti tuli jo klo 23 jälkeen.
- - - Updated - - -
Eli SEX.
- - - Updated - - -
Sexy times.
Mä en pystyisi. On meninaan joko a)toleranssit laskenu, pahasti b)tullut vanhaksi, koska: 3 kaljasta ei ole enää selvinpäin ja kuudesta on jo muisti poissa.
tälläiset havainnot olen tehnyt viimeisen kuukauden sisällä. Maksimi kerta-annos ollut siis juurikin tuo kuusi pitkää/ilta.
- - - Updated - - -
Kestääkö teitä selvinpän sängyssä?
Mika voi kertoa?
Joo vähän sama. Paitsi toi vanhaksi tulemisen kohta. Sellasta pientä huikkaa on kuitenkin niin mukava aina välillä ottaa.
Onkohan Johnylla ollu koko kesänä aikaa elbow rapelle?
Ei kannata koleistella. Pienillä painoilla kolistelu on naurettavaa.
mm. erästä kodinkoneketjua.
Hetken mietittyäni teiän kommentteja tulin ja myös päädyin siihen ratkaisuun että oon juomatta tästä hetkestä alkaen niin kauan kun pystyn. Enempää ei voi kuitenkaan valkoselta mieheltä vaatia. Lähen tekemään ihan omaa suoritusta ja katsotaan mihin se riittää..