Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tämä ketju on kyllä yks loma-TJ. Joka päivä joku ilmoittaa TJ-luvun ja muut yhtyy mukaan. Sitten kiroillaan tai tanssitaan banaanitanssia, riippuen ajan pituudesta loman alkamiseen. Onneksi sentään muutama velikulta jaksaa heilutella tasseleitaan, oli työ tai loma, päivä mikä tahansa. Kiitos.

Tämä ketju on kyllä yks loma-TJ. Joka päivä joku ilmoittaa TJ-luvun ja muut yhtyy mukaan. Sitten kiroillaan tai tanssitaan banaanitanssia, riippuen ajan pituudesta loman alkamiseen. Onneksi sentään muutama velikulta jaksaa heilutella tasseleitaan, oli työ tai loma, päivä mikä tahansa. Kiitos.

Lupaan olla ilmoittamatta tj:tä parin päivän päästä. Ja heiluttelen tasseleita!

mikä on tasseli?

Pojat ei tanssi.

Minä tanssin joskus HIRVEEN HIRRRRRVEEN humalassa.

- - - Updated - - -

Aamulla sitten vituttaa

a) kun piti leikkiä kylän rikkainta MIEStä
b) kun tuli sitten tanssittua kuin mikäkin HINTTARI

- - - Updated - - -

Lontoossa jotkut tummat muodokkaat neitoset tuli mun kanssa tanssiin, ne nauro mun muuvsseja ja jopa matki niitä. Ilmeisesti ei oikein ollut rytmi veressä, kuten heillä esi-isiensä ja -äitiensä jäljiltä.

Niin se pomokin ajatteli kun soitin sille, että voiko tämän illan olla kotona lepäämässä ku kivut on niin kovat. Itsekäs paska, mutta kerrankos sitä nyt näin.

Niin se pomokin ajatteli kun soitin sille, että voiko tämän illan olla kotona lepäämässä ku kivut on niin kovat. Itsekäs paska, mutta kerrankos sitä nyt näin.

Mikä siellä kivututtaa? Oletko sinä menny särki? Pitääkö ehjätä? Eihän vaan ole apteekki sulki?

Mikä siellä kivututtaa? Oletko sinä menny särki? Pitääkö ehjätä? Eihän vaan ole apteekki sulki?

Olen hetkellisesti mennyt särki. Lääkärin määräyksiä odotellessa, apteekki ei sitä ennen auta. Sen jälkeen apteekki ehjää. Toivottavasti. Nyt kyllä tuntuu siltä, että mieluummin kuolen pois.

- - - Updated - - -

Varmaan noita naistenvaivoja. Pimppi kipee?

No tietenkin. Niiden takia mä aina olen pois töistä.

Back
Ylös Bottom