Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ no kuulostaa kyllä siltä että oishan se kiva asua lähellä sun porukoita!

Äitee on kyllä semmonen, että ku vihjasee vaan että joku vois olla tulossa käymään niin se on jo kodan ovella lihaämpärin kanssa menossa. Samalla muurikalla paistuu sitten muuten ehkä maailman parhaimmat letutkin. Hilloksi oman maan mansikat. Oon muuten joskus miettiny, että rupeisin diilaan tota hirvenlihaa oikeen urakalla, kun sitä on tuolla pakastimet täynnä.

Olipa siistiä käydä tänään katsomassa flyboardingia ja käydä tsekkaan Oulun uusi 2.0 wakeboardrata. :)

Välillä on kyllä vähän tällanen meininki kun yrittää tälleen lomakaudella saada asioita junailtua..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mullon nännit kipeet. Pelasin eilen jalitsua Messi-paidassa, jonka toi mukanani Camp Noulta. Se hinkkas mun nännylöitä. Saatana. Kyllä naisilla on helppoa, kun ne voi käyttää niitä TISSIliivejä.

Mullon nännit kipeet. Pelasin eilen jalitsua Messi-paidassa, jonka toi mukanani Camp Noulta. Se hinkkas mun nännylöitä. Saatana. Kyllä naisilla on helppoa, kun ne voi käyttää niitä TISSIliivejä.

Tilaat ebaysta tälläset:
Free-Shipping-New-Sexy-Sex-Product-Toys-Women-Lingerie-Sequin-Tassel-Breast-Bra-font-b-Nipple.webp

Kaks työaamua! Sit pystyy kirjottaa pakkiksel 24/7. Ei tarvi pitää paltsua.

Mutta oletkos miettinyt sitä, että sitten kirjoittelu menee täysin omasta pussista? Kukaan ei maksa siitä.

Bodibilding forumilla kun ollaan, niin pari kivijalkaa väelle: 1. Lihas kasvaa levossa. 2. Ruokavaliossa keholle pitää antaa shokki, ettei mene säästötilaan.
Mulla on ollut lihas levossa (paisuvaiskudos ei ole lihas) niin kauan ja shokkitila päällä... Pian oon sellasessa lavakondiksessa, että pienempiä hirvittää.

Back
Ylös Bottom