Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin ennakkoluuloinen nimestä johtuen pitkään kunnes joku selitti mitä "Strapping" oikeasti tarkoittaa.

- - - Updated - - -

Kyllä minä luulen että nyt osuu ja uppoaa.

- - - Updated - - -

Tummeli eli lehmäntissirasva on hyvä vynssi, muuten. Saa 5 litran tonkissakin.

Eiku ennakkoluulo pändiä kohtaan. Sträppärissä ei niin väliä, fiilis on tärkein, kuten musajutuissa yleensä.

- - - Updated - - -

Jaahas, nyt nousee henkilökohtainen vitsikkyyden taso niin että foorumi pitää sulkeman.

- - - Updated - - -

ehhehehehe

Sitä.

- - - Updated - - -

Jaahas, nyt nousee henkilökohtainen vitsikkyyden taso niin että foorumi pitää sulkeman.

Joo kyllä tämä poppareita vaatii. Ja rahkaa näppikselle.

Minä en kyllä syö rahkaa. Olen siirtynyt munan valkuaiseen. "munanvalkuaiset näppikselle"

Kumoron. Myös Tanpereelle hyvää sellaista!

Mä vetäsin kuule justiisa ananaskyrssin ilman kyrssia ja ihan tavallista rahkaa. Ananasakäämän palasilla maustettuna.
Mä tykkään munasta. Ja nimenomaan siitä vatkatusta versiosta. Ja siis jos siihen on lisätty reilusti soperia ja jauhoja, käytetty uunin kautta, sitten se on täytetty ja esimerkiksi rahkalla, joka on maustettu mansikoilla, ja päällystetty koko paska spe.. kermalla. Namimaiskis.

Olipa näppärä parturikäynti. Liike aukes kasilta, olin varmaan minuuttia vaille ovella, samantien sisään ja varttia yli ovesta ulos hiukset leikattuna.

Buenos Dias. Mikä on hyvä aika alkaa laskea tj:tä pakkiksen ketjussa? Anyway, hommien kerääminen niin ettei niitä pysty tekee, etenee aikataulussa. Oon kuullut jo puhetta, että gonzan loma on ongelma.

Kaks aamua vielä. Jos sitten vielä lintsais perjantain, niin se ois sitten loma. Ei vois parempaan aikaan kyllä tulla.

Kaks aamua vielä. Jos sitten vielä lintsais perjantain, niin se ois sitten loma. Ei vois parempaan aikaan kyllä tulla.

Todella. Tosin, mää kyä taidan viä pe vähän aikaa näppäillä aamusta, mutta klo 12 lähtien laitoin jo kalenteriin out-of-officen, ettei kukaan onneton mene varaamaan mitään turhia palavereita enää myöhemmälle. On kyä niin isot sarvet ottassa, että pitää aina miettiä miten menee ovenpielistä ettei jää kolisemaan karmeihin.

Todella. Tosin, mää kyä taidan viä pe vähän aikaa näppäillä aamusta, mutta klo 12 lähtien laitoin jo kalenteriin out-of-officen, ettei kukaan onneton mene varaamaan mitään turhia palavereita enää myöhemmälle. On kyä niin isot sarvet ottassa, että pitää aina miettiä miten menee ovenpielistä ettei jää kolisemaan karmeihin.
Oon mäki "kotikonttorilla", eli en nyt ihan lomalla vielä sillon :)

Tänään on taas reippaasti autossa istumista luvassa. Kiinnostaa ku kilo paskaa ja nukkuminenki taas ihan mitä sattuu. Horteen läpi kuvittelin koko yön, että mulla on varmaan pohkeessa veritulppa kun alko sattua niin saatanasti. Lopulta aattelin että kyllä se sieltä liikkeelle lähtee ja hengen vie jos niikseen tulee. Reipasta päivää kaikille, saa suorittaa!

Back
Ylös Bottom