Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ihan ei ollu paras vaihtoehto ottaa juoksuaskelia kaltevalla, liukkaalla nurmella. Mukavasti napsajaa nilkka. Riks raks poks, Kelloggs rice crispies ja kerää koko keskitysleiri.

Tässä on nyt yhdistetty mun kaks tämän hetken lemppariasiaa. Vielä kun alkaisi sataa niin minä olisin enemmän ku tyytyväinen.

[video=youtube_share;FYLQrJXoSEU]http://youtu.be/FYLQrJXoSEU[/video]

Onneksi mää en oo kunti niin ei tartte pekuloora.

Oliskohan paikallaan hankkia treenishortsit ja wife beateri. Salilla lähtee henki pitkissä housuissa ja t-paidassa vaikka on ohutta ja hengittävää "urheilukangasta". Treenit on ihme höntsäilyä kun ei vaan pysty.

Ei.

- - - Updated - - -

Pitäisi siis määritellä vitun homo ensin.

Minua etelleen arveluttaa semmoinen seikka tässä määritelmässä, että minkälainen vitun homo on niiden NAISten perään? Vitun hetero, sanoisin minä. Ei homo.

Käsittääkseni se seikka ettei limakalvokosketukseen NAISen kanssa pääse tee imisestä homoa, saatika vitun homoa.

- - - Updated - - -

Mutta en ny lähäretä pekuloottemaan tuolla asialla sen enempää.

Oliskohan paikallaan hankkia treenishortsit ja wife beateri. Salilla lähtee henki pitkissä housuissa ja t-paidassa vaikka on ohutta ja hengittävää "urheilukangasta". Treenit on ihme höntsäilyä kun ei vaan pysty.
Itse tein tuon tempun joku muutama vuosi sitten. Ei oikein collarit jalassa ja t-paita hönkinyt läpi. Nykyään aina shortsit ja hihaton, mutta ei mallia vaimonhakkaaja. Ja silti hiki valuu pitkin sääriä.

Talvella tosin, saatan pitää fleecee lämmpittelypumppien ajan päällä.

Itse tein tuon tempun joku muutama vuosi sitten. Ei oikein collarit jalassa ja t-paita hönkinyt läpi. Nykyään aina shortsit ja hihaton, mutta ei mallia vaimonhakkaaja. Ja silti hiki valuu pitkin sääriä.

Talvella tosin, saatan pitää fleecee lämmpittelypumppien ajan päällä.
Mikä on hihaton ei-vaimonhakkaaja? Mä oon aatellu että ne kaikki on wife beatereita.

Se on varmasti paljon se.

- - - Updated - - -

Kunnellaanko pojat rokkia?

[video=youtube_share;0WzG64syKHA]http://youtu.be/0WzG64syKHA[/video]

- - - Updated - - -

Sen kunniaksi.

Paras yhdistelmä on treenitrikoot ja tekninen pitkähihainen, joiden päällä collegehousut ja puuvillainen pitkähihainen. Hiki valuu ennen kun ehtii pukkarista salin puolelle, mutta pysyypä lämpimänä.

Paras yhdistelmä on treenitrikoot ja tekninen pitkähihainen, joiden päällä collegehousut ja puuvillainen pitkähihainen. Hiki valuu ennen kun ehtii pukkarista salin puolelle, mutta pysyypä lämpimänä.
Juu tai pilkkihaalari. Tällä ilmalla pysyy lämpimänä vaikka olisi alasti ja kantaisi tuuletinta mukanaan.

Eli lopputulos on. Aivan sama mitä on päällä, hiki tulee silti. Mä hikoilin tänään ferkkareissa ja teepaidassa. Kuten säällä kuin säällä.

- - - Updated - - -

Tälvellaki tulee hiki samalla varustuksella. höhö

Ymmärsittekö?

Sama varustus kesät talvet. Futemucer ainakin ymmärsi.

Back
Ylös Bottom