Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sexy times!
Joko keulii vai tulitko jo?
Liittyykö tämä jotenkin siihen luentoon minkä aioit pitää jossain naisopistolla?Sheivasin eilen täysin meichelsonin ja hänen kaksi ystäväänsä bållerströmin veljekset.
Aika veikeä näky onpi.
Liittyykö tämä jotenkin siihen luentoon minkä aioit pitää jossain naisopistolla?
LOMA kuulostaa aika mukavalta asialta. Eli siis ymmärsinkö oikein, että se on vapaa-aikaa, joka kestää mahdollisesti viikkoja putkeen ja ei tarvi kustakkaa työpaikkaa päin? Saa tehdä mitä haluaa, miten haluaa aikatauluttomasti? Minäkin haluan LOMAn.

Hyvin ajoitettua pakkiksen selailua kun tämä kuva lävähtää ruudulle juuri kun olen pureskelemassa aurajuustorullan viimeistä suupalaa.Ei vittu. Nyt se tapahtui. Löysin käsikarvan mun rullasta
![]()
Toivottavasti maistui paremmin kuin mulle, etkä löytänyt karvoja :DHyvin ajoitettua pakkiksen selailua kun tämä kuva lävähtää ruudulle juuri kun olen pureskelemassa aurajuustorullan viimeistä suupalaa.
Ensin ikävät sitten mukavat! Hammaskiven poistoon ja sitten katsomaan eli puuduttamaan peffaa miltei kolmeksi tunniksi Transformers 4 pariin! :dance: Tissi-takareisitreenikin meni huipusti eli ylitin itseni. :D
Uih.. Viikonloppu ALKO nyt!