Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vesabailaa.gif

Siinä taitavatkin jorata nuo avattaren naiset! Selvis seki mysteeri, ketä he ovat. Happiness seuralaisineen. Ja VESA!

Ensin ikävät sitten mukavat! Hammaskiven poistoon ja sitten katsomaan eli puuduttamaan peffaa miltei kolmeksi tunniksi Transformers 4 pariin! :dance: Tissi-takareisitreenikin meni huipusti eli ylitin itseni. :D

LOMA kuulostaa aika mukavalta asialta. Eli siis ymmärsinkö oikein, että se on vapaa-aikaa, joka kestää mahdollisesti viikkoja putkeen ja ei tarvi kustakkaa työpaikkaa päin? Saa tehdä mitä haluaa, miten haluaa aikatauluttomasti? Minäkin haluan LOMAn.

KHYLLÄ! Oivalsit erinomaisesti mitä LOMAlla tarkoitetaan. Ehkä sinustakin vielä joku päivä kehkeytyy oikein hieno LOMAlainen!

Toivottavasti pääsisit harjoittelemaan ja kehittymään LOMAlaisena mahdollisimman pian :)

Ensin ikävät sitten mukavat! Hammaskiven poistoon ja sitten katsomaan eli puuduttamaan peffaa miltei kolmeksi tunniksi Transformers 4 pariin! :dance: Tissi-takareisitreenikin meni huipusti eli ylitin itseni. :D

Hyhhyi, 3h elokuvateatterissa ois kyllä yhtä helvettiä ;D Valitsen oman sohvan mielummin ;)

Uih.. Viikonloppu ALKO nyt!

Ehei, vielä laikka punasena muutama tunti.

- - - Updated - - -

Ens viikolla mä laitan kaiken kuntoon jumalauta.

- - - Updated - - -

Kaikille kunteille ja cunteille muuten oikein hyvää viikonloppua minun puolestani, esim. perspillua monessa asennossa jne.

- - - Updated - - -

Nakkerit perkele!

- - - Updated - - -

Johnylle ja mm. pullottaville ojentajilleen voimatervehdys, ei sitä panelointia nyt koko kesää tartte suorittaa. Mun saunasta puuttuu puolentoista vuoden asumisen jälkeen vieläki smyykit ikkunasta. Kerkiäähän sitä. Ei tässä.

Back
Ylös Bottom