Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aivan helvetin liian kuuma. Onneks ilmastointi toimii toimistolla. Tällä kelillä pitäisi olla merellä viilentymässä. Tässä kaupungin homotuksessa ei ole mitään järkeä. voi tuskan parausta ulos mennessä :(

Evoluutiota ja Naisten vika tosiaan, jos älyllä irtoais aina maailman ÄO olis keskimäärin 160. Ja minä en ois enää neitsyt...

Veli-funcilla on siinä totuuden siemenet ruiskaistuna ilmeisen kasvoille. Pitääkö sitä heti olla jalat levällään jonkun elämämkoulun priimuksen edessä? Vaikka kuinka hienot sikspäkinkuoret olis päässä. En todella ymmärrä.

Onko pakkiksen tamppaajat menossa Helzinkiin pe ja/tai la?

Vasta olin läsnä hellssinkissä. Eli en ole menossa, son niin kallista se eläminen sielä ettei raaski käydä sielä ku pari kertaa vuodes.

Mä oon kuntit nähny tänään virallisesti tissit! Käveli vastaan niin avonaisessa kesämekossa ja massiivisilla tisseillä varustettu nainen, että ei siinä enää tippaakaan mielikuvitusta tarvinnut käyttää.

- - - Updated - - -

Tommoset on jopa vaaraksi kävelyliikenteelle! Kohtaustilanteissa.

Terveelläkin miehellä vähän peenis kovettui.

Mä ajattelin jättää kuntosalijumppaamisen edelleen väliin, etellinen visiitti 26.6, ja mennä ehtoolla tankomarkkinoille.

Vasta olin läsnä hellssinkissä. Eli en ole menossa, son niin kallista se eläminen sielä ettei raaski käydä sielä ku pari kertaa vuodes.
Juu, se hellsinki mutta nyt puhutaankin hardstyle festareista...

Tuonne ois huikee päästä. :D

[video]http://www.viikonloppu.com/?p=59021[/video]

Back
Ylös Bottom