Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Harvinaisen tuskaista tehdä silmät ristissä töitä. Nukkumatti ansaitsis saada turpaan kun ei tullu eilen ajoissa. Onneks enää tää viikko töitä.
Samixii!!111 Tosin todella tuskainen viikko edessä..

Moi söpöliinit.

Ajattelin mennä kakalle ja sitten lähteä ostamaan pesukoneen. Tilanne on ahdistava. Siis pesukoneen osto. Pakko varmaan illalla ottaa muutama olut ja saunoa että selviän.

Olipas yö, onneksi jätin työt kun sain riittävästi tunteja elääkseni loppukesän pihistellen ja opintoja tehden. Nukahtaa nyt puolikahdeltatoista ja herätä puoli neljältä valvoakseen puoli kahdeksaan josta ottaa aamutorkut puoliyhteentoista. Eihän tästä tule nyt mitään kun ei edes nukkua osaa.

Määki nautin kahvia... Automaatista, töissä. Vittu että korpee ihan oikeesti!
Uskon. Kai saat edes viikonloput hengähtää? Tosin, ite painoin duunia keväällä sitä tahtia, että vkl meni nukkuessa ja sosiaalinen elämä nolla linjalla.

Muista, että joskus pitää vaan pysähtyä ja ottaa oma aikansa vaikka kuinka ois kiire. Kahvi käteen, jalat pöydälle ja haistattaa vitut maailmalle puolituntia. :thumbs:

Mä ajattelin haistattaa maailmalle vitut kyllä tänään jo ennen virallisen työajan päättymistä. Tai sanotaan, että työmaailmalle. Ei ny lähe oikkee. Mutta kuitenkin semmoisen erittäin hygienisen ja limakalvoistaan terveen nuorehkon NAISyksilön vitukkeen verran vain, semmoisen, joka on useimmiten vähän semmonen kostee lörttönen, mutta ei kuitenkaan koiraeläimille ominaista kuolatappia eritä siihen huulille. Eikä muutenkaan mitään sinipunasta kuvottavaa pihviä. Ei semmosia ei.

Mitäs sitten vois olla?

Kyllä sen kuuluukin olla niin että, kun työaika päättyy sillon ollaan jo lähes himassa tai sit sillä lörttösellä, josta turinoit.

Pakko lähtee ulos, oon saamaton.

- - - Updated - - -

Siis saamaton asioiden hoidossa. En fyysisellä tasolla.

- - - Updated - - -

Voisin silti mennä sinkkuketjuun kertoon että oon saamaton. Vaikkain, kun kyse on asioiden hoidosta. Mutta silti.

- - - Updated - - -

Otampa vielä bosen mukaan. Se soittaa iskelmää ja mää luuttuan soutuvenettä!

Tsekatkaa pallerot mitä löyty kevätsiivouksen yhteydessä. Mä tiedän et te ootte niin kateellisia.
Oi niitä aikoja vuosituhannen alkuvuosina.. Ja sitä yhtä keikkaa.. Ja sen jatkoja..

image.webp

Mä tiedän et te ootte niin kateellisia.

Laitan vastineen sinulle illemmalla kun olen kotona.

Oletko kuullut minun kokemustani gimmelin keikalla? Kerron varmuudeksi sen sinulle. Olin noin kolmannessa rivissä ja Jenni katsoi minua silmiin!!!!!!!! En unohda sitä hetekeä ikinänä.

5. vihje. Hän oli sillon hallitseva misss suomi.

- - - Updated - - -

4. vihje. Hän oli nuoren miehen silmissä äärimmäisen tseksikäs.

- - - Updated - - -

3. vihje. En saanut, en edes yrittänyt. Saada.

- - - Updated - - -

2. vihje. Tumma kuin kaunotar.

Tsekatkaa pallerot mitä löyty kevätsiivouksen yhteydessä. Mä tiedän et te ootte niin kateellisia.
Oi niitä aikoja vuosituhannen alkuvuosina.. Ja sitä yhtä keikkaa.. Ja sen jatkoja..

Hihi. Minä olin joskus gimmeliä katsomassa Mietaan nuorisoseurantalolla. Bailasin ankarasti ja mua vähän nolotti, kun tykkäsin gimmelistä niin paljon. Koska olin semmonen gootti.

Ai mutta musta oli ihana huomata provinssissa ettei Jennikään niiiin täydellinen ole! Sillä oli hiustenpidennykset ja ihan sikana meikkiä. Eli pakko olla huono iho. Höhö. No ei vaan, ihana nainen.

Back
Ylös Bottom