Samixii!!111 Tosin todella tuskainen viikko edessä..Harvinaisen tuskaista tehdä silmät ristissä töitä. Nukkumatti ansaitsis saada turpaan kun ei tullu eilen ajoissa. Onneks enää tää viikko töitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samixii!!111 Tosin todella tuskainen viikko edessä..Harvinaisen tuskaista tehdä silmät ristissä töitä. Nukkumatti ansaitsis saada turpaan kun ei tullu eilen ajoissa. Onneks enää tää viikko töitä.
Voi hö, osanottoni! Kyllä se siitä!:wall:
Samixii!!111 Tosin todella tuskainen viikko edessä..
Toi on kyllä paha, aina sunnuntai ja mitään saa aikaseks :D Tällä viikolla pitää kyllä alkaa hoiteleen asioita. Ikkunat vois edes pestä!Olinkin unohtanut, että lomaillessa jokainen päivä tuntuu sunnuntailta.
Mulla tuskainen kaks viikkoa.
Voi hö, osanottoni! Kyllä se siitä!
Mää kävin just tammelantorilla kaffeella. Sit pitäs keksiä jotain jatkoa :P
Määki nautin kahvia... Automaatista, töissä. Vittu että korpee ihan oikeesti!

Uskon. Kai saat edes viikonloput hengähtää? Tosin, ite painoin duunia keväällä sitä tahtia, että vkl meni nukkuessa ja sosiaalinen elämä nolla linjalla.Määki nautin kahvia... Automaatista, töissä. Vittu että korpee ihan oikeesti!
Mä tiedän et te ootte niin kateellisia.
Tsekatkaa pallerot mitä löyty kevätsiivouksen yhteydessä. Mä tiedän et te ootte niin kateellisia.
Oi niitä aikoja vuosituhannen alkuvuosina.. Ja sitä yhtä keikkaa.. Ja sen jatkoja..