Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi te ettete juttele minulle? Eikö ole asiaa? Se on kyllä hyväksytty syy olla tyystin vaiti.

- - - Updated - - -

Arvaattekos missä olenny?

- - - Updated - - -

Olen ns. yhdenpysähduksen takstiikalla matkassa.

- - - Updated - - -

Haluutteko tuetää tarkan sijaintini?

- - - Updated - - -

Ei se mitään, kerron silti ja sitten vaikenen loppuehtooksi.

image.webp

Seuraava stoppi. Perkele.

Ei tässä nyt juttelemaan jouda, loppukuuhun joudun pitämään mykkäkoulua. Pistäs tarkka sijainti niin arvuutellaan vaikkapa minkälaiset maisemat siellä on.

- - - Updated - - -

No perhana. Olit itse ajatusta nopeampi!

- - - Updated - - -

On nimittäin viulunkielet kireällä.

Nypnypytinyp ad infinitum.

- - - Updated - - -

Onkohan tuolla tornikellossa tornipöllö?

- - - Updated - - -

Tornihuhujen mukaan on.

- - - Updated - - -

"Rahkat näppikselle"

Kuset pöntön reunukselle.

- - - Updated - - -

Pöllösyä puheenollen olen tänään nähnyt pöllön. Korkeasaaressa. Sielä oli monia muitakin vekkuleita villieläimiä. Myös nämä kesyt linnut jotka käppäili ihmisten seassa oli aika jänniä. Sitten lopuksi kun en enää peljännyt niitä. Eihän ne käynykkää kimppuun. Aluksi pitim varmuuden vuoksi 50m turvaetäisyyttä. Ehkä ne oli tottunu ihmisiin ku niiden työ oli kävellä sielä jalkakäytävillä. Kerran jopa huvitti ku ainoat kulkijat joita noin 100m pitkällä jalkakäytävällä näkyi oli kaksi hanhea.

- - - Updated - - -

Amurintiikeri ja partkakorppikotka oli sykähdyttävimmät tapaukset.

- - - Updated - - -

Myös laivamatka oli erikiva.

Hyi, isot linnut ovat pelottavia.

Minun piti menna tanaan puistoon ottamaan aurinkoa mutta en jaksanut liikkua sinne asti. Sen sijaan kavin kaupoilla ja varjasin hiukset, blondista tuli vahan enemman harmaan savyinen. En oikein tieda onko tulos toivottu vai ei... Nyt mietin jaksaisinko tehda tyohakemuksia vai joisinko vain punaviinia. Taidan kallistua viinin puolelle.

Valitse olut, keskiolut. Pubissa.

- - - Updated - - -

Onko enklannis keskiolutta?

Valitse olut, keskiolut. Pubissa.

- - - Updated - - -

Onko enklannis keskiolutta?

Lahipubissa olisi ilmaista biljardin peluuta tanaan... Lahde seuraksi.

Emmatiia, perusolut on 4.5% muistaakseni. Olen alkanut juoda olueni limella. Nam.

Lahipubissa olisi ilmaista biljardin peluuta tanaan... Lahde seuraksi.

Emmatiia, perusolut on 4.5% muistaakseni. Olen alkanut juoda olueni limella. Nam.

Kyllä se sitten on kolme tolpan tuotetta.

Maissioluissa lime toimii. Muutenhan ne ei käytännössä maistu juuri miltään.

Yleensa jos tilaan halvinta lageria niin otan limella, paremmat sitten ilman.

Kyllä se sitten on kolme tolpan tuotetta.

Jes :)

Tekisi kylla mieli lahtea ulos. Ei vaan ole seuraa koska kamppis on Cardiffissa, luottokaveri1 Barcelonassa, kolmas Puolassa, neljas toissa koko illan, viides Brightonissa, kuudes Lontoossa... :(

Katon ehkä viidettä kertaa Merirosvoradiota. Tää on vaan jotenkin ihan törkeän hyvä :D

Niin ja R.I.P Philip Seymour Hoffman

Kyl mää ihmettelen noita halivuudin tähtiä. Äskönki kostnerin kevini mainosti telkkarissa tunaa. Eikö tuo oo tienannut muutenki.

Se on kuulkaa Let's go -meininki. Kauluspaita sai tänään jäädä kotiin, ja tulin t-paidassa töihin tänään alkavan lomani kunniaksi.

mr_mallorca_axr.webp

EDIT: Sen verran lomafiilis jo, että piti editoidakin postausta.

Jahas, Krideläinenkin jää myös lomille tänään. Mäkin jään ja toivottavasti hyvissä ajoin, ettei tarvitse täyttä päivää ahkeroida.

Se on kuulkaa Let's go -meininki. Kauluspaita sai tänään jäädä kotiin, ja tulin t-paidassa töihin tänään alkavan lomani kunniaksi.

katso liitettä 117835

EDIT: Sen verran lomafiilis jo, että piti editoidakin postausta.

Missa minun loma, hah? En kylla edes tee taytta viikkoa mutta silti. Ansaitsen loman. Voisiko joku antaa minulle lomarahaa?

Viimeiset minuutit matelevat... Kahdeksalta voin soittaa laakarille varatakseni ajan ja jostain syysta luulin tarvitsevani rutkasti aikaa heraamiseen joten herasin liian ajoissa. Tassa sit nyt odotellaan :jahas: Minun tuurillani en edes saa aikaa talle aamulle.

Edit. Voi piru, olin niin hatainen etta teestakin tuli kylmaa koska yritin olla ovela ja otin vedenkeittimen pois ennen kuin se klikkasi kiehumisen merkiksi. Ei hyva alku paivalle...

Back
Ylös Bottom