Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Reipas 13 tuntinen työpäivä sit oli.. Onneks kelit on mitä on niin ei harmita niin paljoa. Voin sanoa että tässähän on kohta ihan hyvä kesälomakassa kerättynä ylitöillä. Pitäis vain keksiä joku kohde..

Ole mies ja pidä ylityöt vapaana. Niin minä tekisin. Rahalla ei saa korvattua mun menetettyä vapaa-aikaa.

Vihaan ilmastointia. Helvetin kylmä kokoajan, pitäs vissii olla hanskat kädessä. Tai kädet taskussa. Taidan valita jälkimmäisen. Enää 20 työtuntia, sitten LOMA!

Maanantaina alkaa vasta loma, sitä ennen pitää kärsiä kolme vapaapäivää.

Onko teistä kenelläkään kokemusta vessanpöntön tuloputken ja -venttiilin tiivisteen vaihtamisesta? Yritin saada tuloputkea irti, mutta eihän se lähtenyt.

Viimeisimpien arvioiden mukaan uskallan jäädä kesälomalle.. en koskaan.
Jos haluaa että hommat menee oikein niin ois oikeasti vittu tehtävä ite kaikki. Oisko mitään hommaa missä ei tarvis olla ihmisten (= saamattomia, huolimattomia, vastuuta pakoilevia olentoja) kanssa tekemisissä..
Olen tänään tässä työn ohessa tehnyt selvitystä ja analyysia toiminnan tasosta ja laadusta. Se on periaatteessa tietysti salaista materiaalia, mutta voihan sen tälleen anonyymisti jakaa teille. Alla tuo selvitys kokonaisuudessaan:

Jonninjoutavaa paskaa

Toverit ei huolta, huomenna lämpenee suomilandiassakin. Onhan minulla sen verta valoisa persoona, että tuon täältä auringon mukana. Ei tarvitse kiittää, oluen voisitte tarjota.

Onko teistä kenelläkään kokemusta vessanpöntön tuloputken ja -venttiilin tiivisteen vaihtamisesta? Yritin saada tuloputkea irti, mutta eihän se lähtenyt.

Siis tuloputki = kylmänveden syöttöjohto? Kierteillähän siinä on osat kiinni, jos siinä on kuulasulku (6-kulmainen n 5cm mittanen mötikkä, jossa ruuvintapainen taltan paikka (pyöreä namiska) keskellä, niin voi olla helmipuristusliitos = älä avaa. Tosin tälläisestä ei tarvitse tiivisteitäkään vaihtaa. Laita kuva, minkälainen syöttö on.

Ristuksen hiivanen vittu mikä vastatuuli. Alamäkeen piti vaihtaa pienempää että jakso mennä alas asti, tasasella joutu taluttaan ja ylämäessä jokaista kahta askelta kohden ajautu yhden taakse.

Korjaus edelliseen, 2 päivää saikkua, 3 vapaata ja sitten vasta LOMA.
Mitenköhän mä jaksan odottaa..

Miehen kesälomaa siirrettiin nyt kolmannen kerran :( ja kun meijän ois pitäny lähteä viikon kalareissuun. Mut onneks pitäs tulla kunnon kesäkelit, niin sen kunniaksi leivon ehanan mansikkakakun. Ja teen vähän tilauksia kotisalille, tarttee lisää painoja.

Back
Ylös Bottom