Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Palevacea vai tsäässiä?

Nimm. epätietoinen tollo, maalaistollo Pää kaupungissa:mme

Tarvisin jäitä tän olon helpotukseen. Kuka perhana taas käski riipasta alkomahoolia. Vaikka vikaa kertaa työporukka kasassa, niin hauskaa ainakin oli. Mutta nyt joku mojito ois aika pakollinen tähän hetkeen ja oloon.

Meen nukkuun ja laitan jäitä jäätyyn! Kuulostaa suunnitelmalle.

En kyllä usko. Ei se nyt voi siitä kyllä kiinni olla. En kaipaa niinkään 50 v naista ja vaatimuksena vielä käytetty kohtu.

Jäät on jo tekeytymässä. Enään uni puuttuu.

Se on kuitenkin eri asia määrätä loman ajankohta kuin siirtää jo sovittuja lomia. Mutta gonzaless kuulosti niin vakuuttavalle, että pakko uskoa.

Duuni on opettanu sanomaan asioita, mistä ei tiedä mitään, niin vakuuttavasti, että vastapuoli uskoo:) no ei, oli faktaa yt laista. Sit taas työnantaja ja työntekijän joustaminen on toinen juttu. Silloin kun toimii molempiin suuntiin on jees. Mut duuni ei varmaan helpotu jos pistää luottiksen soittamaa lakimiehil

#kävinn

image.webp

Minä hankin tuommosen pyörän niin ei vastatuulet haittaa. Sopis myös äänimaailman puolesta Keravalle kaikkien niiden pörinä-Imprezojen keskelle.

Kaikki Suomen Subarut myydään jossain vaiheessa Keravalle. Siellä on niiden pesä. Välillä niiden omistajat tekee hapuilevia yrityksiä muuttaa Tikkurilaan mutta vuokrataso pakottaa heidät takas Keravalle jossain vaiheessa.

Seuraavat neljä päivää tätä herkkua! Toivottavasti Esteri on samaa mieltä..

Mulla jää väliin. Oli niin törkiät lapon hinnnat.

Hyvää zääsiä. Viikonloppuna ku oli rokenroll and bluus and tsääs niin tänään on sitte vastapainoksi rokkenroll and bluus änd tsääs.

Ole mies ja pidä ylityöt vapaana. Niin minä tekisin. Rahalla ei saa korvattua mun menetettyä vapaa-aikaa.

Kerenny edes hiihtolomaa keväällä ja edellisen projektin kertymiäkään pidettyä niin laskutan nyt kaiken. Sitten kun saan vanhat kertyneet pidettyä pois jossain välissä niin sit kerrytän taas vapaakassan itelle.

^No kyllä sitten kelpaa nauttia jytinästä.

Minun zääskiintiöni täyttyi nopeasti ja sielu huusi jälleen rokkenrollia.

image.webp

Onkohan Jussi tissimiehiä? Ei ole nimittäin henkilökunnan kuppikoossa säästelty. Nahkaa.

Back
Ylös Bottom