Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No jos nyt minäkin vähän tunnelmoin. Tässä teille kaksi ylihinnoiteltua olutta.

image.webp

Tanaan on tallainen olo:

10346527_460876534048188_6239190164734137804_n.jpg

Maksoin just ÂŁ43 kaavun ja hatun vuokrauksesta valmistujaisiin. ÂŁ43 siita ilosta etta saan lainata vermeita tunnin ajan. Money well spent... Not. VMP.

Huomenta. Ensimmäinen osa lomaa ohi, onneksi tätä herkkua on vielä jäljellä. Nyt 6-7 viikkoa töitä ennen seuraavaa pätkää, ehkä tässä selviää.

Vantaalle on sanottu heippa ja eka yö uudessa kodissa on nukuttu. Peiton alta en toki ole vielä poistunut. Kai se ois kauppaan lähdettävä kun taitaa kaappi olla aika tyhjillään. Enkä haluais edes poistua tonne olohuoneen puolelle kun siellä on sellainen tavarakaaos, että aivan Kairaa hirvittää.

^Vantaa (etenkin Itä-) on kyllä sellainen mielentila, että se ei ihan heti lähde verenkierrosta vaikka karkais minne.

Mä olin siellä Manhattanin puolella, eli lännessä. Mutta eilen ajomatkalla huomasin, että aijai kyllä nyt on vielä vähän eteläisyyttä meiningissä. Jossain risteysalueella vanha setä vanhalla vw lava-autolla tyrkkäs ittensä mun eteen, mulla vauhtia n.85km/h ja hänellä sellanen 50-"kiihtyy kun keritään"km/h. Mitä minä tein? Minä tööttäsin! En enää muistanu, että eihän täällä ole ihmisellä kiire. Melkein hävetti ellei ois vituttanu se hidastelija siinä edellä.

Kun yhdessä mennään ja porukalla tehdään niin kaikki valmistuu.

Joo, mä koitin väsynyttä vitsiä suviseuroihin liittyen:D

Lomailkaa te vaa, mut mulla oliki paltsujen sijaan pari päivää koulutusta. Eli samuraiviisauksien parissa ollaan.

Jassåå. Empä tienny että suviseurat on sielä. Luulin että sieläki oli joku rokkenroll häppeninki.

Mä oon ny jo hereillä!

Huomenta.

Tajusin juuri, että tämä työviikkohan on viimeinen ennen lomaa.

Ensi viikolla säät siis paranee.

Itekin meinasin alottaa ens viikolla "puoliloman" (aamupäivät töissä) mut täytyy seurailla Forecaa ja tarvittaessa siirtää..

Back
Ylös Bottom