Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äää, kato ku mä vasta suunnittelin täällä kodin rauhassa noihin aikoihin. Kattoo ny että jaksaako sitä liikahtaa mihkään.

Aa, no sitten. Eihän sitä nyt enää ehdi, kun futiskin alkoi. Muistaakseni se paikka tyhjenee aikalailla keskiyön jälkeen, kun jengi siirtyy siihen naapuriin Ruotsinlaivasimulaattoriin.

Tänään olin elämän suurten kysymysten äärellä: mietin mitä pitäisi tehdä, jos festareilla ollessani pudottaisin vahingossa lompakkoni ja avaimeni paskaa täynnä olevan bajamajan "säiliöön"?

Silmät kiinni nyt, jalasta kiinni nyt, nukkumaan saa mennä... no ei ihan vielä. Mihinkäs tulokseen Judis tuli? Mitä tekisit? Olisitko rohkea ja onkisit lompakkosi? Vai laskeskelisitko paljonko vaivaa tulee korttien kuolettamisesta ja uudelleentilaamisesta, paljonko käteistä lompakossa oli, oliko lompakko niin hieno, ettei siitä mielellään luopuisi?

Radiossakin kuulin kiinalaisista jotka delas hakiessaan puhelinta paskasäiliöstä. Mutta bajamaja on varmaan paremmin ilmastoitu.

Muistelossa on myös video jossa joku äijä sukelsi pää edellä bajamajaan kossupullopalkalla. Eli käet sinne vaan.

"Pikku-kettu tanssii ja ruokopilli soi, ruokopillin tahdissa tanssiakin voi.
Käännä kuono, käännä kuono näin, kettutanssi tanssitaan kuono nurinpäin!

Pikku-kettu tanssii ja ruokopilli soi, ruokopillin tahdissa tanssiakin voi.
Käännä tassut, käännä tassut näin, kettutanssi tanssitaan tassut nurinpäin!

Pikku-kettu tanssii ja ruokopilli soi, ruokopillin tahdissa tanssiakin voi.
Käännä häntä, käännä häntä näin, peikkotanssi tanssitaan häntä nurinpäin!"

Mä olin kuntit vestivaaleilla. Sielä oli muitakin. En tiputtanut lompsaani mihinkään.

image.webp

Uuh. Aamulla seiskaksi töihin, sieltä suoraan elokuussa opinahjon penkkejä kuluttamaan, seuraavat vapaat onkin syysloma. Tämän johdosta aion itkeä teille Joen.

Mä rajasin sulle nollan pisteen vihjeen. Tuolaki oli keekkiki tietysti, mutta onneksi en juurikaan sitä kuullut.

image.webp

Ei hitto, pengoin varastosta löytämäni välikelin nahkatakkini taskuja, sieltä löytyi kuitti "90 euroa, eutanasia" Tämän on oltava sairasta pilaa.

Näin tunnelmallista oli keekin keikan aikaan. Äärimmäisellä laidalla aluetta, turvassa kurkun korahduksilta.

image.webp

Back
Ylös Bottom