Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mistäs sitä miehissä muusta juteltais? Ei ainakaa naisista!

- - - Updated - - -

Pieru, autot, moottoripyörät .... ööö mitä vielä? Ehkä musiiki, joskus.

- - - Updated - - -

Nii ja päihdyttävistä juomista tietysti!

Slaavikyykkykuvani nahkainen sohva on vain osa kokonaisuutta. Kuvassa on vieraskorea kahden istuttava yksilö, eniten käytössä on kolmen astuttava pitkä malli. Omin pyllyin olen molemmat vuosien saatossa värjännyt.

- - - Updated - - -

Ja nyt joku roti tähän touhuun!

2m1n vai 2n1m?

- - - Updated - - -

Mulle kävis vain tommonen jälkimmäistä mallia oleva kolmenastuttava sohva.

Halusin vain varmistaa, että pierupuheissa on oikea pieteetti, eihän pierusta nyt kevein perustein sovi päästellä. Kaikenlaista pörinää ja turskahtelua välillä esiintyy, mutta vain totelliset asijantuntijat tietää sen vakavuuden, jolla pierua pitää käsitellä. Sen tietää vasta kun on itse omin kannikoin tuntenut sen lämpimänkostean henkäyksen syntymäaukon naapurissa, ja se jättää myös jäljen. Niin ihmiseen kuin sitä verhoavaan tekstiiliinkin. Esimerkiksi kaira ja irtakki ja ultimeissön kyllä tietää tämän tunteen. Nii ja eventa tietysti.

- - - Updated - - -

Sniffari varmaan osaisi kertoa, onko Sanztse paukutellut pelin katselun välissä.

Kyllä mäki kerran jouduin hylkäämään aluskalsarit työmaan wc-tilojen jäteastiaan ja jatkamaan loppupäivä kommandona ku pääsi turhan kostea henkäsy.

1305746203295.webp

Kyllä sä sen vielä hoksaat.

Minä kuuntelen nyt hetken Opethia ennen kuin panen maata. Veisun nimi on muuten Windowpane. Sillä taas ei ole mitään tekemistä ikkunoihinsekaantumisen kanssa!

Etkö katso lainkaan kun velivenäläinen pelaa palloa?

- - - Updated - - -

En oo vieläkää hoksannu

Vai onko se vasn niin tylsä että nain en veneessä?

Back
Ylös Bottom