Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Seksistit!

Minä en koskaan katso toista ihmistä kuten lihankimpaletta. Paitsi siinä tapauksessa, että on ns. jotain mikä herättää huomioni. Ja jos vähän ihoa vilahtaa. Ja jos takasämpylä on turvoksissa ja se on täyttänyt fitnesshousut. Ja kuvista. Ja videoilta. Ja jos on muuten kaunis. Sisäistä kauneutta ei lasketa. Niin ja tissit.

Emmäkää. Tissit. Eilen ajoi Puavo Nurmen kisat futiksen ohi. Naisten seiväshyppy!!!

Eikö toi Liptoncockton oo muutenkin ihan paskan makuista.

yks vitun hailee mitä ottaa, ei vois vähempää kiinnostaa

V.Jokinen

Kuten jo yllä totesin ulostee oli ainoastaan muodollinen pääsymaksu että kehtaa häpeilemättä istua ja kattella naisia. En ostanut sitä maun tähären. Sitäpaitsi originaali keltainen lipton on miehekkäintä teetä. Joku kukkasilta haiseva ej ole.

- - - Updated - - -

Kävin hernekeitolla. Onhan torstai. Torstai on Toivoa täynnä. Ehtoolla on aika soittaa sinffonia.

Kyllä sitruksella terästetty vihreä pussitee on parasta teetä. Saa synefriinit, kofeiinit ja l-teaniinit samassa, vaikkakin lapsille annostellussa, paketissa.

- - - Updated - - -

Ja tarkan harkinnan vuoksi päädyin tulokseen että tofun syönti on julmasti kiellettävä. Ei ole hyväksi että kaltaiseni mörrikkä muuttuu lauhkeaksi lampaaksi ja sallii kaikenlaisten kusipäisten paskamaisten ihmisten olemassaolon ja määräilyn.

Kyllä sitruksella terästetty vihreä pussitee on parasta teetä. Saa synefriinit, kofeiinit ja l-teaniinit samassa, vaikkakin lapsille annostellussa, paketissa.

- - - Updated - - -

Ja tarkan harkinnan vuoksi päädyin tulokseen että tofun syönti on julmasti kiellettävä. Ei ole hyväksi että kaltaiseni mörrikkä muuttuu lauhkeaksi lampaaksi ja sallii kaikenlaisten kusipäisten paskamaisten ihmisten olemassaolon ja määräilyn.

Eikö toi tee ole suunnilleen valmiiksi sokeroitua? Minä syön kohtalaisen paljon tofua, kuinkahan mörrikkä olisin ilman.

yks vitun hailee mitä ottaa, ei vois vähempää kiinnostaa

V.Jokinen

Kuten jo yllä totesin ulostee oli ainoastaan muodollinen pääsymaksu että kehtaa häpeilemättä istua ja kattella naisia. En ostanut sitä maun tähären. Sitäpaitsi originaali keltainen lipton on miehekkäintä teetä. Joku kukkasilta haiseva ej ole.

English Breakfast.

English Breakfast.

Tässä jo aiemmin esittämäni autenttinen versio aiheesta, tosin kahvin kera. Sienen heitin roskiin jo lautaselta. Huh, tulee kilo läskiä vain kuvaa katsomalla.

englishbreakfast.webp

Minkäslaista kohovia tuo tommonen bikohovi on?

- - - Updated - - -

English Breakfast.

Ei siinä nyt kahvilattaren valvovien silmien alla kerkee selata niitä pusseja sen enempää ku että ottaa vaan sen keltaisen välittömästi.

- - - Updated - - -

Oonkohan mä syöny koskaan tofua? Veikkaisisin että en. Ainaki googlauksen perusteella näytti semmoiselta jota en suihin ole laittanu.

Minä olen nauttinut etellisen enklantilaisen aamiaiseni lontoossa. Olikohan sielä tarjottu tii english breekfast teetä? Mitä veikka ultimeissön?

Sieltä toikin on, jostain Pikadili sirkuksen nurkilta.

- - - Updated - - -

Ultimeissöni ei kerkiä varmaan heti vastaamaan kun Ultimeissönillä on meisschelsson vaan mielessä taas. Jotenkin paistoi tuosta kirjoitustyylistä läpi moinen asia.

Minä nautin tänään olostani uudella sohvalla ja Prisman oluthyllyltä noudetulla oluella. Prismassa en kyllä ole vielä vieraillut. Käyn illemmalla. Voi myös olla, että jätän oluet huomiselle ja tänään syön vain jäätelöä.

- - - Updated - - -

Ah, multa on jääny tänään kokonaan kakantaminen työnantajan piikkiin tekemättä. Noh, huomiseks mulla ei oo muuta tekemistä.

Varo peräpukamia.

Tilanne korjattu!

- - - Updated - - -

Juu, täytyy varoa niitä pukamia. Ne on siitä vittumaisia, että ne aina laulaa sitä Pukamajenkkaa, kun tekee äkkinäisen liikkeen. Tai jos naurahtaa äkisti jotain huvittavaa tilannetta, kuten jos vaikkapa näkee NAISen MIESten hommissa. Sehän on erittäin huvittava tilanne. Enpä ole muuten tullut koskaan ajatelleeksi, että syntymäaukkomme naapuri osallistuu aktiivisesti mm. nauramiseen.

Enkä viitsi nyt edes aloittaa aiheesta pukamat, vynssi, paperi, ei sormella...

Tilenna on kuntit nyt se, että tämän viikon kuntosalijumpat on käyty läpi. Loppuviikon voi vaan ottaa. Rennosti.

Back
Ylös Bottom