Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Löysin tän vasta joltain Spotifyn piristävältä orava-soittolistalta ja oon luukuttanu koko päivän. :nolo: Ihan helvetin loistava chorus! :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta, ja HYVÄÄ JORMAN PÄIVÄÄ KAIKILLE Jormille ja Jormien ystäville.

Kinnunen_Jorma.webp

- - - Updated - - -

Ai saatana, mä kasvatan kyllä samanmoiset pensselit.

Päivän pähkinä.

Olenko uloscoffeella, uloslatella, uloscappucciinolla, uloscoclatella vai ulosteellä?

image.webp

Oikea tieto. Kyllä sinä narut tunnistat. Oikeasti tuon narun päässä oli pussit, teepussit.

Kyllähän minä aina narut tunnistan, mulla on kolmenkytä vuoden kokemus narujen kanssa heilumisesta. Joku voisi niitä naruja kyllä luonnehtia vauvanjaloiksi, eli hookoon sinisiksi, mutta narut ne on jumalauta. Onneksi pussit on narujen ulottuman päässä. Ne voi välillä aina yhdistää. Se tuntuu kummalliselta.

Mä oon kuntit oikeesti kattelemas täälä naisia. Tuo ulostee oli vaan tavallaan istumaoikeuden osto tälle alueelle.

Mä kahtelin firman raflassa asiakkaan edustajia. Oli Ranskan tyttönen ja niin tyköistuvat farkut että. Pikkasen kyykkyharjoitusta niin avot.

Minusta tulee erittäin lauhkea, jos syön tofua. Tänään opiskelijaravintolassa se oli järkevin vaihtoehto ja pois kävellessä päästin täysin tahattoman "mmm oijoijoi" äännähdyksen. Pitäisikö ihan huolestua?

Seksistit!

Minä en koskaan katso toista ihmistä kuten lihankimpaletta. Paitsi siinä tapauksessa, että on ns. jotain mikä herättää huomioni. Ja jos vähän ihoa vilahtaa. Ja jos takasämpylä on turvoksissa ja se on täyttänyt fitnesshousut. Ja kuvista. Ja videoilta. Ja jos on muuten kaunis. Sisäistä kauneutta ei lasketa. Niin ja tissit.

Back
Ylös Bottom