Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eineksissä elämän eliksiiriä. Hyi.

Niinku markoboykin toteaa vireossaan swin lonrink - välillä pääsee muukin valloilleen ku vittu, ja sitten on lakanat likaisena. Ajassa 1:10 tulee infoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä mä sanon notta siisti mies osaa hoitaa senkin asian siten että lakanat pysyvät puhtaina.

- - - Updated - - -

Vituttaakohan markoa kun lakanat sotkeentuvat? Taitaa vituttaa niin saatanasti.

- - - Updated - - -

Mä naureskelin eileen ehtoolla voimakkaasti, lähes ääneen, näille. Kotona tein sen. Sohvalla. Ennen jalkapalloilua.

[video=youtube_share;yv5J5qydvSo]http://youtu.be/yv5J5qydvSo[/video]

Minä päätin pitää saliloman tällä viikolla. Koska ei nyt jaksa huvittaa. Mutta kävin taas tuhlaamassa, eikös heiaheia laske shoppailun urheiluksi? Sen mukaan olen tänään vähän kuntoillut. Voi kamala.

Sillävälin kun Kaira istuu tavaroineen roskiksessa (!), minä taidan hakea kupillisen kahvinkorviketta.

Ajattelin kyllä tehdä sellaisen miehekkään päätöksen, että kerään eteisen täyteen kaiken kokoisia roskasäkkejä ja sitten vien ne kaikki kerralla. Tää on kuitenki neljäs kerros, en mä rupee montaa kiekkaa tekeen! Kaikki kerralla, tuli mitä tuli.

Tervetuloa kaikki perjantaina 8.8. Hämeenlinnan Elomessuille! Eloteltassa (kaljateltassa) esiintyjinä Tauski, Matti Nykänen ja Tuksu!

- - - Updated - - -

Esiintyjäkaartia markkinoidaan nimellä "Yllätysten yö".

- - - Updated - - -

Nyt soi onnekseni Peer Günt.

Back
Ylös Bottom