Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää juhannusta täältäkin. In nomine Patris, et Filii, et Spiritu Sancti.

Kummallisen vähän oli aamulenkilä porukkaa..

Viime syksynä oma lenkkipolkuni meni paikallisen poliisiaseman ohitse ja oli erityisen mukava käydä viikonloppuna tuossa aamukahdeksan aikoihin juoksemassa, kun vastaantulijoista poliisilaitoksen kohdilla 90% oli putkasta päässeitä tai ainakin ulkoisen habituksen perusteella näin sanoisin.

Pitäisköhän sitä oikein tehdäkin jotain tärkeää näin juhannuksena? Töissä tulee toki istuttua, mutta eipä täälläkään mitään tehtävää ole. Köyhän on vain pakko tehdä, kun niin helvetisti tästä maksetaan.

Niin tulee. Mietin jo kun ekan kerran heräsin kympiltä että on niin turha päivä että jos jatkais unia siihen saakka että alkaa jalkapallo. En jatkanu, nousin jo yhentoista jälkeen. Kai sitä ulosteellä pitää käydä ennen iltaa ettei koko päivä kulu sohvalla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä oon kuulkaas tullu semmoiseen johtopäätökseen tässä istuessa ja kolmatta naista (provinssia odotellessa) kuunnellessa, että minähän käyn ennen ulosteetä kuntosalijumpalla. Melko reipasta.

- - - Updated - - -

Tää on just hyvä ku voi kerranki vaa röhnöttää!

Mä röhnötin eilen. Toinen päivä putkeen rupee kyllästyttämään.

- - - Updated - - -

Muistakaa röhnöttäjät katsoa onks Viljoo näkyny.

Mä en oo koskaa jaksanu. Sen tähären ne homoksen reissut onki ollu niin karmivia kattella sitä örvellystä selvinpäin kaks päivää. Ite ku on jaksanu olla humalassa sen perjantain.

- - - Updated - - -

Kyllä lentäjien juhannus vaan oli hieno tapahtuma. Sielä viihtyi selvinpäin vaivatta.

Mää en oo koskaa ollu missään Himoksella. Nummirockissa oon käyny selvinpäin ja kännissä, ihan sama kumminpäin niin mukavaa on ollut, koska musiikki ja kaverit.

Join 1,5 lonkeroa ja sitten alko tökkiä. Kai se on vietettävä juhannus selvinpäin kun ei saa edes ilmaisia alkoholijuomia alas. Sen sijaan kalastin elämäni isoimman kalan äsken. Harmi kun ei kuvan upload onnistunut. Ainakin kilonen.

muistakaa että jos olette yksin ja tekee mieli alkaa jörmiä, ratkaisu on juoda fitnesslaturi fitnessbanaanilla ja suunnata vääntämään fitnessselkää.

Oho. Mää katon jalkapalloa, en ymmärrä pelistä mitn.

image.webp

Back
Ylös Bottom