Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko vokotilla huijarin olo vai huijattu olo?

Krapula

- - - Updated - - -

Taitaa jäädä kukkamekkopakkolavatanssit väliin. Ei oikeen eilisen jälkeen enää huvita kaljoitella.

Mä oon suosinu makaamista peiton alla. Tuntuu tämäkin toimivan.

Juhannusreivit Lil Silvan, Murlon ja Deadboyn tahtiin. Aloittelujen kick off parin tunnin paasta :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juhannus Mikan kanssa. Lasissa on rypäleuutetta vain.

1403276612489.webp

Terveysbanaani. Oikeasti, vitun terveysbanaani. Nyt olen senkin sitten nähnyt. Arvatkaas mikä se on? No se on äitini kontribuutio fitnessväelle, vähän kuin uunibanaani, mutta tämä kypsennetään kuoressaan grillillä ettei tarvitse lisätä sokeria tai voita tms. epäterveellistä roskaa. Miltä se sitten maistuu? No terveysbanaanilta, eli keitetyltä perunalta, jonka kanssa on jäätelöä. Silkkaa pahuuttani liitän kuvan prosessista, kuvassa on yhtä paljon järkeä kuin itse terveysbanaanissa.
terveysbanaani.webp

Terveysbanaani. Oikeasti, vitun terveysbanaani. Nyt olen senkin sitten nähnyt. Arvatkaas mikä se on? No se on äitini kontribuutio fitnessväelle, vähän kuin uunibanaani, mutta tämä kypsennetään kuoressaan grillillä ettei tarvitse lisätä sokeria tai voita tms. epäterveellistä roskaa. Miltä se sitten maistuu? No terveysbanaanilta, eli keitetyltä perunalta, jonka kanssa on jäätelöä. Silkkaa pahuuttani liitän kuvan prosessista, kuvassa on yhtä paljon järkeä kuin itse terveysbanaanissa.
katso liitettä 117379
Onhan näissä hommeleissa toisilla karannut mopo käsistä jo kauan aikaa sitten.

katso liitettä 117379
Ääh, banaanin alle vähän folioo, niin kestää paremmin rillin lämpöö. Sen jälkeen banaaniin päästä päähän viilto ja tarpeeks syvä. Kolo täyteen vaikka fazzerin sinistä. Eli kaunis jono päästä päähän. Siinähän saa flavonoideja ja kaikkee! Mielikin lepää, niin verenpaine laskee, kun ei tarvi mussuttaa kuivaa banaania kun muut syö kyrsää. Tietenkin mahassa pitää olla no lihat pohjalla, että överimakee banaani uppoo.

Huomentapäivää.
Eilinen 5km lenkki oli näköjään oikean jalan vastus lateralisille liikaa, joten tänään tulee kuntopiiri- ja lihashuoltopäivä.
Harmittaa, kun täällä ei kaiketi oo huono-oloisia valtaisissa määrin, koska olen heti aamusta ilahduttanut naapureita maksimivolyymisella musiikilla ja kohta lyön sähkökitaran tulille :D

Huomenta huomenta.
Heräsin oudon, hiukan ahdistavan unen vuoksi parisen tuntia sitten. Nyt istuskelen parvekkeella ja nautin tuosta oudosta valoilmiöstä, jota auringonpaisteeksi muistaakseni kutsutaan. Kohta sekin on taas muisto vain, kun nuo viime aikoina äärimmäisen tutuiksi tulleet pilvet sen jälleen verhoaa ulottumattomiini.

Back
Ylös Bottom