Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Onhan näissä hommeleissa toisilla karannut mopo käsistä jo kauan aikaa sitten.Terveysbanaani. Oikeasti, vitun terveysbanaani. Nyt olen senkin sitten nähnyt. Arvatkaas mikä se on? No se on äitini kontribuutio fitnessväelle, vähän kuin uunibanaani, mutta tämä kypsennetään kuoressaan grillillä ettei tarvitse lisätä sokeria tai voita tms. epäterveellistä roskaa. Miltä se sitten maistuu? No terveysbanaanilta, eli keitetyltä perunalta, jonka kanssa on jäätelöä. Silkkaa pahuuttani liitän kuvan prosessista, kuvassa on yhtä paljon järkeä kuin itse terveysbanaanissa.
katso liitettä 117379
Ääh, banaanin alle vähän folioo, niin kestää paremmin rillin lämpöö. Sen jälkeen banaaniin päästä päähän viilto ja tarpeeks syvä. Kolo täyteen vaikka fazzerin sinistä. Eli kaunis jono päästä päähän. Siinähän saa flavonoideja ja kaikkee! Mielikin lepää, niin verenpaine laskee, kun ei tarvi mussuttaa kuivaa banaania kun muut syö kyrsää. Tietenkin mahassa pitää olla no lihat pohjalla, että överimakee banaani uppoo.Terveysbanaani. Oikeasti, vitun terveysbanaani. Nyt olen senkin sitten nähnyt. Arvatkaas mikä se on? No se on äitini kontribuutio fitnessväelle, vähän kuin uunibanaani, mutta tämä kypsennetään kuoressaan grillillä ettei tarvitse lisätä sokeria tai voita tms. epäterveellistä roskaa. Miltä se sitten maistuu? No terveysbanaanilta, eli keitetyltä perunalta, jonka kanssa on jäätelöä. Silkkaa pahuuttani liitän kuvan prosessista, kuvassa on yhtä paljon järkeä kuin itse terveysbanaanissa.
katso liitettä 117379