Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä ostin eräänä juhannuksena nummirockissa pullon itse tehtyä viiniä viidellä eurolla. Näin jälkeen päin ajateltuna ei mikään fiksu teko, kun se maistui pelkältä mehulta. Taisin olla silloin 15-vuotias. Sinä juhannuksena näin ainakin Finntrollin ja Amorphiksen. Muita bändejä en muista. Muut juhannukset ei sitten oo ollu noin ikimuistoisia.

Päivän kohokohtana tänään, että pääsi työpäivän/-reissun lomassa punttaillakin. Stadikan sali testattu. :D
Ja huomenna, huomenna, huomenna > Himos!!

Kävitkö ulkona kusella? Tänään.

Kävin, ei merkkejä leidistä. Otan tämän niin että tein vaikutuksen.

- - - Updated - - -

Pidä nyt kuitenkin se heppi lahkeessa.
Oravasta ei ole minulle vastusta. Olen kyllä kerran nähnyt tuollapäin yhden näädän, ja näädät syövät oraveja ruuakseen. The plot thickens...

- - - Updated - - -

Mitä ihmettä.

- - - Updated - - -

Ainiin, muistuttakaa että huomenna pitää tuhertaa Juhannussi-runo!

En ole vieläkään lähtenyt -> jää lähtemättä.

- - - Updated - - -

Ompas musta tullu huono kapakoitsija! Ei oo tullu pistäydyttyä ku päiväkaljoilla.

Onkos kapakoitsijoiden paikat auki juhannussina? Voisi vallan mainiosti testata. Yksin tietysti.

Osa on. Ääsjoella on ainakin yksi kapakka joka on auki normaalisti. Muitaki on auki, mutta aukeavat normaaliaikataulua myöhemmin.

- - - Updated - - -

Mä oon vielä huonompi, ku ei oo tullu käytyä edes päiväkaljalla.

Et ookkaa lomalainen.

- - - Updated - - -

Kyllä sitä juhannussina viimestään pitää saada väännettyä itsensä kapakkatunnelmaan potkupalloilua kotsomaan.

Ja ne muut pieruäänet!

- - - Updated - - -

Nahkasohvalla!

- - - Updated - - -

Narsk narsk prööt.

- - - Updated - - -

Ookko Irma menossa kohta nukkuun?

- - - Updated - - -

Ei. Voi. Olla. Totta. Tekee mieli alkoholia.

Mäki testasin vähä paljaskikkelöintiä. Kangassohvalla. Lopputulos: vetäisin housut takasi ylös.

Nahkasohvapieruista pahamaineisin on se suuri kupla, jonka rakentaminen vaatii harjoitusta. Sinnikkyys palkitaan kun oppii sen kerralla vapauttamaan. Onnistuu parhaiten kun asettaa ulostuloröörin sohvan pehmusteen napin kohdalle, siitä se lähtee rakentumaan, kuulemma.

- - - Updated - - -

Kangassohvaan suosittelen Scotch Guard-käsittelyä.

- - - Updated - - -

Nahkasohva on helpompi puhdistaa.

- - - Updated - - -

Siis jos esim. limsaa siihen turahtaa.

Back
Ylös Bottom