Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Myös Dannyn Kuusamo on hyvä niin häissä kuin hautajaisissakin.

Kyllä semmonen kunnon klassikko toimii joka juhlassa.

- - - Updated - - -

Mä voin tulla sit lämmittelijäks taiteilijanimellä Barbi Kikatsin, ja vedän koverina joka keikalla Lipsasen Ilkan parhaat. Todella äärettömän syvässä humalassa polttaa kesäkumik uuma.

Ja kimpussa häärää innokas puuma

- - - Updated - - -

Lyödään romut transportteriin ja aletaan tahkota rahhaa.

Mää pysyn mieluusti omalla puolellani, mutta sun pitää sitten lopettaa mun ajatteleminen.

Ei se vaan niin käy, että käskemällä loppuu.

- - - Updated - - -

Ja universumi kostaa, osa ykskytyks. Konttorin ainoa MIES-tunnuksella merkitty kokoustila on käytössä, just kun mulla olis MASSIIVISEN palaverin paikka. Oi elon kurjuutta. Saatana.

Tee köntsä muovipussiin ja tyhjennä se naisten vessaan!

- - - Updated - - -

Eli tee itsellesi niinkuin haluaisit lähimmäisesikin tekevän!

- - - Updated - - -

täh..

- - - Updated - - -

itsellesi

Mitäköhän sitä loppupäivän tekis. Huomenna tulee vasta kuvia lisää. Jos täyttäis paria exceliä, ATK-skilsseillä. Vai treenaisko sitä esimerkinkeksimisskilssiä. Runo? Käsin- vai konekirjoitettu? Kotimaisella kielellä vai kiinaksi?

Hyvää pohdintaa kuomaseni. Itsekin tässä vähän samanlaisia haudon. Vai tekiskö vähän tekstiä Wordilla? Tai jonkun kuvan Paintilla? Ja ainahan on olemassa ATK:n kruununjalokivi, eli Powerpoint. Jos tehdään jumalauta oikein Powerpoint-esitys!

- - - Updated - - -

miehissä

- - - Updated - - -

Mä väsäänkin jo tätä.. ihavvitu vaikee saada jotain siistejä efektejä ja kuvia tähän mutta eiköhän se tästä..

- - - Updated - - -

Mä teen pientä kollaashia arvostamistani naisajattelijoista..

- - - Updated - - -

Mites tää jää näin tyngäksi..

Joo, käy, mä oonkin tänään tehnyt jo kaksi dokumenttia Wordilla, mihin liitin yhteensä neljä printscreen -ominaisuudella kaapattua ja Paintilla muokattua kuvaa. Exceliäkin oon näpytelly yhten tietoston verran, joten Powerpoint on luonnollinen jatkumo. Mulla olis kyllä yks valmiina, jos haluatte tietää. Siinä esitellään tutkimuksen tulokset kuvamateriaalilla, missä tutkittiin elämän pidentämistä kuvia katsomalla.

- - - Updated - - -

Harmi kun tähän ei saa tiedostoa linkitettyä suoraan. Tuossa kuitenkin Dropbox -linkki jos se suostuu toimimaan. Mutta saanen varoittaa, sisältää vähän liian hyvää huumoria. Ei ole omakeksimää kylläkään tällä kertaa.

https://www.dropbox.com/s/vspd4yewi55y7k3/Terveysterapiaa.pps

Kiehtovaa. Samanlainen pakokauhu tulee kun katsoo peilin kautta toiseen peiliin. Joutuu loputtomaan peililooppiin jonka katkaisee vain se että vetää nyrkin esim seinään oman nassukkaan.

- - - Updated - - -

ATK on siitä paska että esim tiedostoa ei oikein niin vain linkitetäkään. Tosielämässä hommat sujuu vaikka narulla mutta bitti se on mikä tämän päivän tahdin sanelee.

- - - Updated - - -

Tekis mieli vetää nyrkki bitin naamaan.

Näyttäs olevan taas sisätyöMIEHEN juhlapäivä, kas kun ulkona loikottaa taas Esteristä. Dave Grohl huutaa kaiuttimissa. Jos sitä ottais kupposen qmaa ja vetäsis fleecetakin vetoketjun ylös asti. Housut puen jalkaan vasta kotio lähtiessä.

Mitäköhän sitä loppupäivän tekis. Huomenna tulee vasta kuvia lisää. Jos täyttäis paria exceliä, ATK-skilsseillä. Vai treenaisko sitä esimerkinkeksimisskilssiä. Runo? Käsin- vai konekirjoitettu? Kotimaisella kielellä vai kiinaksi?

Ei ny tässä vaiheessa enää mitään. Pudotat kardaanin hetekalle ja pelaat mikkopekkaa. Tuukkajoukoa. Pasianssia. Joukoturkkaa. Mikä se oli.

Ei ny tässä vaiheessa enää mitään. Pudotat kardaanin hetekalle ja pelaat mikkopekkaa. Tuukkajoukoa. Pasianssia. Joukoturkkaa. Mikä se oli.

Taidan pelata kyllä vaan manuaalisesti pip-peliä, kun kapitalistijohtajat ovat kollektiivisesti päättäneet valtuuttaa IT-osaston henkilökunnan poistamaan koneilta kaikki sellaiset pelit, joiden nimessä on ihmisten erisnimiä integroitu yhdeksi. Kostoksi ajattelin piirtää hiirimattoni alle tähden.

Taidan pelata kyllä vaan manuaalisesti pip-peliä, kun kapitalistijohtajat ovat kollektiivisesti päättäneet valtuuttaa IT-osaston henkilökunnan poistamaan koneilta kaikki sellaiset pelit, joiden nimessä on ihmisten erisnimiä integroitu yhdeksi. Kostoksi ajattelin piirtää hiirimattoni alle tähden.

Sähän oot kunnon nakkeri, koodaat firman koneen sisälle ns virtuaalikoneen jolla sitten pelaat joukoturkkaa ja katselet aikuiseen makuun tehtyä viihdettä. Eikä voi kapitalisti yhtään mitään.

Ei minun nakkerointiskilsseilläni. Ne on niitä jotka aina välillä valtaavat tämän koneen kun yritän ihan sivistyneesti jutella ja ilman mitään seksuaalisia juttuja. Ne taitaa olla jotenkin kieroon kasvaneita ne nakkerit kun puheet on aina sitä samaa sovinistissävytteistä pimpinelli-asiaa.

Mutta onnekseni mulla on sellainen puhelin joka ei ole virman verkossa. Toisaalta siinäkään ei ole edellämainitunkaltaisia pelejä, Angry Bördsit ja Sanajahti Kakkonen löytyy. Tällä hetkellä puhelin toimittaa audiolähteen virkaa, ja kaiuttimien välityksellä soi nytkin AC/DC:n levy Highway To Hell. Se on vähän Ultimecian syytä. Aavistuksen.

- - - Updated - - -

Kypsyttelin muutaman päivän tässä ideaa, jos olisi kesälomansa kynnyksellä käynyt maamme pääkaupungissa ottamassa pahimman terän pois ennen loman alkua, ja nimenomaan siellä Suomenlinnassa. Mutta se on kuulemma täynnä kyniksiä. Emmä sitten tule.

- - - Updated - - -

Noni, nakkerit perkele. Klassinen esimerkki taas!

Lähtin kuntit ajelulle henkilöautolla ja erkanin moottoritien rampista.

image.webp

Nakkerointiskilsseistä puheen ollen, ei löisi leiville se homma. Ja muutenkin, kylläpä se on niin että koko ATK on keksitty vain ja ainoastaan ihmisen elämän hankaloittamiseksi. Ihan samalla tavalla kuin turvavaljaat, työsuojeluvaltuutettu ja biojäteastia.

- - - Updated - - -

Tekee mieli paistettua makkaraa reilulla sinapilla.

- - - Updated - - -

Vokotilla on muuten aika hyvät nakkerointiskilssit. Miten sillä voi olla Paintti mukana tuolla Sukarin Topillakin, vai millä se liittää tuohon kuvaan aina noita tekstejä ja lämpötiloja?

- - - Updated - - -

Onko Topia muuten näkynyt? Minä en nähnyt Vesseä Tuurissa. Mikä oli tietenkin pettymys. Ostin kuitenkin Vesseltä sokeritonta energiajuomaa pikkupurkillisen. 2 euroa meni sinne.

- - - Updated - - -

Meijän esi-isät häpeis meitä. Kaks euroo enerkiajuomasta jossa ei ole yhtään energiaa.

- - - Updated - - -

Mikä oli Che Guevaran lempijuoma? -Anarkiajuoma hehheheheheh vitsi oli täysin omakeksimä

Mutta Sukarin Topin entinen mökki on rakennettu -seitteketkaks.

- - - Updated - - -

Ja sillä on upea kokoelma ilmakivääreitä ja mm. hyvä suu.

- - - Updated - - -

Kielitaitoa löytyy myös, esim. "mööbel, mööbel, mööpelit..vittu!"

Back
Ylös Bottom