Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miks aina pitää pitää kuulokkeita vartti korvissa ennen kuin tajuaa että pitää painaa play. Prosessipoikkeama selvästi.

Tulee mieleen ihan se yks taiteilija joka vetää vessan ennen kuin tekee tarpeensa. Se ei muista sitä järjestystä.

- - - Updated - - -

Onpas nälkä.

- - - Updated - - -

Tekis mieli semmosta mehukasta ja tuoretta ylitäytettyä tortillaa.

Tuore, kostea ja mehukas ylitäytetty tortilla, sämpylä majoneesilla, lihapiirakka ilman ketsuppia, pitkäviineri sokerikuorrutteella tai jopa jokin kalaeines maistuisi nyt.

- - - Updated - - -

Ihan TÖRKEE nälkä. Pitäsköhän tässä käydä kirjottamassa "Nälättää" -ketjuun?

- - - Updated - - -

Mutta yks mikä ei maistuis nyt eikä koskaan, on vakuumiin pakatut limaiset kikkelinnäköiset sienenvarret.

Mä käyn tänään katsomassa hevosratsastusta ihan taka-ajatukset mielessä. Ei yhtään vilpittömin mielin ratsastuksen takia. Niin paljon hiddenagendaa mielessä kuin vain naisilla voi pihtauksen lisäksi mieleen mahtua.

- - - Updated - - -

En oo ihan niin perehtynyt että olisin esim käsin tehnyt ratsastuskärryjä.

Mutta mikä olis menyy.. Eilen söin liikutuksen vallassa opiskelijaravintolassa ilmeisesti kuollutta sikaa keltaisessa kastikkeessa. Nyt taitaa olla broitsupäivä.

Mun unessa oli viime yönä Irma. En muista miks tai missä asussa. Vähän jäi kyllä kaivelemaan nyt tämä muistamattomuus asun suhteen.
Ainakaan mä en tiiraillu. Aidan takaa. Tai takaa ylipäänsä. Tai takaa alta kainalonsa.

- - - Updated - - -

Elän Toivossa. Että tänään saapuisi postilaatikkooni levy.

Mun unessa oli viime yönä Irma. En muista miks tai missä asussa. Vähän jäi kyllä kaivelemaan nyt tämä muistamattomuus asun suhteen.
Ainakaan mä en tiiraillu. Aidan takaa. Tai takaa ylipäänsä. Tai takaa alta kainalonsa.

- - - Updated - - -

Elän Toivossa. Että tänään saapuisi postilaatikkooni levy.

Sunko takia mä en oo saanu unta viime yönä?

Ja nyt kun kerran päästiin musiikkiaiheeseen, taidan PANNA ration kiinni, kun nuo kesäpojat ei oikein maistu allekirjoittaneelle.
Mitäs jos huumorimielessä allekirjoittaa jollain muulla nimellä kuin omallaan? Jos esimerkiksi signeeraa kuitin omaperäisesti Aku Ankkana tai Joulupukkina. System overload.

- - - Updated - - -

Sunko takia mä en oo saanu unta viime yönä?

Ei vaan siks, kun sulla oli ehkä kylmä.

Nyt soi mm.

- - - Updated - - -

Ei muuten ollu tänä yönä! Ha! Mutta jos mä oon sun unessa seikkailut niin sillon mun huonot unet on sun vika.

No ehkä kannattais sitten pysyä siellä omalla puolella! Mikäli haluaa käyttää yönsä nukkumiseen. Niinkuin itse haluan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä oon suunnitellut semmosta että alan vetää viraabelikeikkaa Arkku Maro taiteilijanimellä. Vedän koverina joka keikalla Tapani Kansan koko tuotannon. Todella syvässä humalassa.

- - - Updated - - -

esim hääkeikat vink vink

- - - Updated - - -

ja rippijuhlakeikat vink vink

Mä oon suunnitellut semmosta että alan vetää viraabelikeikkaa Arkku Maro taiteilijanimellä. Vedän koverina joka keikalla Tapani Kansan koko tuotannon. Todella syvässä humalassa.

Mä voin tulla sit lämmittelijäks taiteilijanimellä Barbi Kikatsin, ja vedän koverina joka keikalla Lipsasen Ilkan parhaat. Todella äärettömän syvässä humalassa polttaa kesäkumik uuma.

Back
Ylös Bottom