Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:D

Kyllähän mä tolle tokaisin että "ei kestä kiitellä, hyvä kun satuin huomaamaan.."

(satuin huomaamaan? Kyllä siinä ei ollu sattumalla mitään tekemistä kun olin jo kadun toisesta päästä tullessa bongannu sen...:D)

Kävipäs muuten hassusti tänään, pätkätyöpaikkani tontin rajalla on pusikko ja metsää, jonka olen valinnut henkilökohtaiseksi helpotuspaikakseni, eihän täällä ihmisiin juuri metsässä törmää. Viereisessä hallissa on jonkun pisnismiehen toimitilat, ja herralla on itämailta tuotu vaimo. Noh, jostain syystä tämä aasialainen leidi oli tutustumassa suomalaisen luonnon ihmeisiin juurikin siinä ryteikössä johon minä olen tottunut pissimään jos en sisävessaan jaksa vaivautua. Hätä iski ja rynnin puskan laidalle ja vedin sladdin esiin, pyhä toimitus kuitenkin estyi kun tämän naisen näin siinä kymmenen metrin päässä tuijottavan minua. Häveliäänä herrasmiehenä en vaan voinut aloittaa toimenpidettä vaan kätkin suloni ja menin sisälle miestenhuoneeseen. Minua nyt jäi hieman vaivaamaan, onko mahdollista että eleeni tulkitaan väärin?

Ai hitto että repesin mielikuvalle suomalaisesta työmiehestä, joka käy vilauttamassa meisseliään pusikossa lymyilevälle tuontivaimolle ja poistuu juoksujalkaa paikalta. :D

ristusmikäreissu

Olipas Hämeenlinnassa metka mopoilukeli. Ajelin eilen siellä suunnalla LUMIMYRKSYSSÄ. Mutta henkissä ollaan, olipas kamalaa.

Onhan täälä paljo mukavemmat olosuhteet kun ulkona. Ainakaan minun peittoni alla en ole joutunut ajamaan kertaakaan moottoripyörällä lumisateessa!

- - - Updated - - -

Elkää kiusatko eläkkeentienaajaa

Ei kiusata. Aion tänäänkin kiinnittää omia käyteisvaroja palveluihin ja täten autan omalla rahallisella panoksella työtätekevää kansalaista eläkkeen kerryttämisessä.

- - - Updated - - -

Kunhan jaksan nousta sängystä ja lähteä liikenteeseen.

LumiMYRKSYSSÄ. Sitten toinen variaatio Hämeenlinnan ajosäästä oli massiivinen RAEKUURO

- - - Updated - - -

minua kuntit, palelti

mä mietin jo että en välttämättä selviä ollenkanas henkissä

Japaniattareen täytyy ilmeisesti hitsata AURA.

Nyt muuten kuntit ja cuntit nypyttää. Mutta se on vain semmoinen maneeri, ei johdu työstä, muuten kuin ajatuksen tasolla. Ens viikko pitäs vielä PAINAA, sit viikon levährys.

Guten Morgen, ja!!! Jumppaamaan pitäis lähtee. En tiiä miksi lähden kiduttamaan itseäni kun eilen käytiin tunnin ohjaajan kanssa keskustelu siitä, kuinka paljon jalkaosuuksia voi laittaa yhteen jumppaan.

"Mä laitan aivan helvetisti näitä jalkajuttuja tänne!"
"Et laita, et jumalan tähden laita ku mää kualen sinne, viimeksiki melkein oksensin!"
"Kyllä mä vähän nyt laitan."

:jahas:

Naulan kantaan! Muut tekee mitä osaa, me tehdään mitä halutaan jumalauta. Ja kauppa se on joka kannattaa ja voitoolla elellähän. Ja parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla. Ku itte tekee niin saa semmosta ku tulee. Pannu on liukas ku etana, kohta lentää smetana.

- - - Updated - - -

Perkiömäki perkele...

Kuinka sattumalta tulikin Olawi puheeksi, tänään on illansuussa taas Method Perkiömäen paikka. Kyynärpäitä kyllä kivistää vähän vielä maanantain jäljiltä, jalkoja sen sijaan vielä enemmän eilisen jalkapalloilun johdosta, mutta ei anneta sen häiritä, ei anneta ei. Pihdataan sitä häirittemistä oikein sillain kuinka naiset vain sen osaa.

- - - Updated - - -

Kairanki ohjelmassa on pääliikkeenä jalkojen ristiminen yhteen, apuliikkeinä on reisipuristus ja nilkkalukko. Ja ei ole kyse mistään BJ-painista. Tai ehkä on...

Juu tänään kyllä pihdataan häiritsemistä ihan Kairan tapaan. Mua ei häirritse nähkääs mikään. Mutta. Kesälomasoppailijoille tässä seuraavassa ihania vinkkejä maakuntamatkoiltani:

-Seinäjoki: Biltema
-Kauhava: Nahkapesä
-Urjala: Kakkosen Kierrätys
-Tuulos: Posliinitar
-Porvoossa on kuulemma äidin ja tyttären pitämä antiikkiliike "Posliinia&Vanhaa Tawaraa", se on vielä käymättä.

- - - Updated - - -

Mitenkähän nnaiset on oppinu pihtaamaan niin hyvin? Onko se jo geeneissä vai vaatiiko se harjottelua? Vähän niinkuin tuo Kairan salitreeni että painotus on jalkojen yhteenristimisessä. Minä oon aina ollut vähän huono pihtaamaan enkä meinaa millään etes oppia. Rahallisestikin tämä ominaisuus tulee joskus kalliiksi. Esim auto- ja mopokaupoissa tulee aina roimasti takkiin kun ei ole sitä pihtaamisen taitoa.

- - - Updated - - -

Ei pääse elelemähän voitoolla.

Mä olen tosi hyvä jalkojen ristimisessä. Mutta sit ku oon oikeen rennonletkee ni ei mulla ainakaan pysy mikään enää aisoissa. Sit on meno luokkaa meritähti tuulilasissa. Joka raaja levällään ku ylitäytetty tortilla.

Aina nuo naiset tulee tänne sekottamaan asiat noilla seksistisillä jutuillansa.

Mä kyllä laitan yleensä kanatortillaankin viimeseks turskauksen valkosipulikastiketta. Että sillai toi mielikuva oli kyllä aika osuva.

Kylläpä tuli nälkä.

Back
Ylös Bottom