Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäpä olen ala-asteella osallistunut koulujenvälisissä kisoissa pituushyppykilpailuun. Hyppäsin vähemmän lyhyelle kuin se toinen jätkä, joten sain kaiverretun pikkulusikan palkinnoksi jota säilytän hopeisen jalkapallomitalin sekä hopeisen judomitalin välissä pöytälaatikossa. Mites muiden ylisuoritukset huippu-urheilun saralla?

Minä sentään olen voittanut SM hopeaa eräässä fitness lajissa. Jätetään nyt mainitsematta että osallistujia sarjassa oli kaksi. Mutta en mie missään urheilussa oo mitään koskaan voittanut. :(

Minäpä olen ala-asteella osallistunut koulujenvälisissä kisoissa pituushyppykilpailuun. Hyppäsin vähemmän lyhyelle kuin se toinen jätkä, joten sain kaiverretun pikkulusikan palkinnoksi jota säilytän hopeisen jalkapallomitalin sekä hopeisen judomitalin välissä pöytälaatikossa. Mites muiden ylisuoritukset huippu-urheilun saralla?

Minäkin voitin lusikan pituushypystä. Ja kerran taisin tulla samassa lajissa kolmanneksi. MUTTA parempia saavutuksia tuli kansantanssiurani aikana. En kyllä muista mitä, mutta kyllä mulla jotain palkintoja jossain on niiltä ajoilta.

Kuinkas täällä muut on selvinny Irman uudesta pesukomuuttilähikuvasta? Mä en oo saanu silmällistäkään unta koko viikonloppuna.

Tässä sulle toinen kuva komuutista, niin ei työnteostakaan tuu mitään.

image.webp

Perinteiset maakuntamatkailun haasteet, koska VR oli jälleen myöhässä. Noin 4 minuuttia vain, eli pysyttiin kuitenkin alle sen perinteisen 20min. Edellä lähtenyt juna oli ehtinyt myöhästyä 12 minuuttia aikataulustaan 10min matkan aikana (Helsinki-Tikkurila) :thumbs:

Aamun loru:

"Vihreänä kasvaa ruoho maassa,
lehmät onnellisina märehtivät haassa.

Pikkukettu juoksujalkaa kohti metsikköä suuntaa,
ennenkuin pörröturkin sade suoraksi muuntaa.

Näkyy pilvi ja toinenkin jo, oi kamalaa!
Kiire tulee kohti kotia matalaa.

Ei ehtinyt ajoissa pesäkoloon kettu tuo,
nyt aivan uitettuna on hän ja metsän eläimet nuo."

Päivän loru:

Ulkona sataa, ja sekös kaikkia vituttaa
hirvittävästi mahaa, ja painoakin pitäs tiputtaa
onneksi on rahaa, joten setelit täytyy niputtaa
valehtelin salaa, pitäisikö tästä ulos liputtaa
ripulia valaa, skipiduveinau TISSIT!

Back
Ylös Bottom