Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas saan nauttia VR:n ihmeellisestä maailmasta. Tunnen oloni ihan kuninkaaksi kun olen Extra-luokassa, enkä missään rahvaan seassa!!111
VR on tosin ylittänyt itsensä, koska viime tiistaina oli "leivoksina" jotain, mikä EU-direktiiveissä luokiteltaisi teolliseksi pahviksi, mutta tänään on oikein hyviä kanelikeksejä. Vedän posket täyteen kuin hamsteri.
Mikä on kamalinta mitä olette joskus syöneet?
Tehtiin kerran kaverin kanssa vahingossa jauhelihapiirakka makeaan torttupohjaan. Se oli kohtalaisen kamalaa.
Joko olet oluesi valinnut? Lisävihjeenä valintaan annan vinkin nautiskelupaikan suhteen. Nimittäin olut maistuu huomattavasti paremmalta olutravintolassa kuin kotona. Kannataa siis suunnata maistelemaan semmoiseen paikkaan.
Mä meen kakalle.
Englannin kelit on tullu tänne Vantaalle, vettä sataa kivasti ja pyörässä ei oo vielä lokareita. Onneks oon niin hardcore eli kovaydinpyöräilijä että olin ihan nevamaind koko sateesta ja nautiskelin jokaisen ylämäen täysin reisin. Ylitöiden teko kiellettiin, kuulemma muiden vuoro välillä.Mina taidan lahtea puistoon Jack Kerouacin kanssa koska Englanti on niin kovin kaunis ja aurinkoinen tanaan.
Pernodille pitäisi antaa bannia tuosta avatarista :D
Sen oli joku sinne laittanu. En minä.
Jostainhan se on oltava pois, kun on noin halpaa ronkeloa tiedossa.Kuka munasilmä tänne tilasi sadetta? Miten nyt pääsen kahden euron lonkerolle kastumatta? Sontsat vuotaa.
Sen oli joku sinne laittanu. En minä.