Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en sitte yhtään osaa ajaa tuomisella diisseliautolla.

Juu, se on erityisen vaikeaa. Siinä kun on se ero bensiinimoottorilla varustettuun autoon, että pitää muistaa Nesteelle mennessään Mersu-takissa ja keinosiemmennysesinahka-Mersun-logo-lippahatussaan muistaa valita soveltuva polttoainepistooli!

Kukas sun tunnuksilla sitte kirjottelee jos ei Colpakko itse?

- - - Updated - - -

Minun muutoksen "mä elän vieläkin" tilasta pois huomaa kätevästi siitä, että en enää kirjoittelee mm. off-topic ketjuu. Ihan vaan tämmösenä viiden pisteen vihjeenä.

Kolopakon aamuhaamu.

Joko eventa on saatu kiinni? Kuulin uutisen jonka mukaan hän oli eilen irrallaan Helsingissä. Taisi olla viisi partioita perässä.

Juu, se on erityisen vaikeaa. Siinä kun on se ero bensiinimoottorilla varustettuun autoon, että pitää muistaa Nesteelle mennessään Mersu-takissa ja keinosiemmennysesinahka-Mersun-logo-lippahatussaan muistaa valita soveltuva polttoainepistooli!

Nimenomaan! Ja se hehkutus! Liian vaikeeta.

Heh heh teitä hehkuttajia, jos on lohkolämmittelijä samassa kiinteistössä töissä niin hehkutus pitää unohtaa. Mitä rumemmin repii riisselin käyntiin, sitä enemmän sävy-sävyyn hehkuttaja kärsii. Aina jos satutaan samaan aikaan parkkikselle niin naarmutan omaa autoa avaimella sen kiusaksi. Kyllä ihmiset on sitten hölmöjä.. sekin mulkku vois vähän rentoutua.

- - - Updated - - -

Sillä on varmaan nytkin pyyhkimet nostetty yläasentoon hallan vaaran vuoksi.

Uudessa ratiossa on esinahka-asetettujen radiokanavien mahtollisuus. Nytpä siis rokänrollin rokittamisen välissä kanavasurffailin pitkästä aikaa Radio Rockin puolelle. Mutta eihän sitä pysty kuuntelemaan kun siellä on se yliartikuloiva perunanenä vääntämässä jotain juttua, josta on kaikenväriset langat hukkunu jo ennenku värttinää oli etes keksitty. Ei jumalauta. Ja ykskin piisi sitä Elviksen lauluäänellä varustettua rokiksi naamioitua pop-musiikkia, niin mä joudun tänään meneen uudemman kerran ratiokauppaan. Ainiivvittu, mutta mähän voin myös vaihtaa kanavaa, tai laittaa muistista oikeeta musiikkia!

- - - Updated - - -

Huhuun mukaan pakoilee edelleen kannikka täynnä nukutusnuolia.

On sillä juu täynnä takapää, mutta nimenomaan se kannikoiden väli, eikä siinä ole mitään tekemistä nukutusnuolien kanssa!

Loma! Lyhyt, mutta silti loma. Nyt pitäs vaan jaksaa laittaa housut jalkaan ja käydä hakemassa lähikaupasta aamupalaa, että jaksaa laiskotella loppupäivänkin.

Ei jumalauta kuntit mä en oo syönyt etes vielä lounasta. Mä vaan yritän varmistaa teidän eläkettä että eipä kestä kiittää.

- - - Updated - - -

---> nyt mä laitan kaikki kuntoon

- - - Updated - - -

---> sposti - kämmenpuhelin - ATK - kaikki jumalauta langat punasena

- - - Updated - - -

---> mutta jätkä suoriutuu jupisematta jumalauta

- - - Updated - - -

---> tuokaa tänne vaan, tehtään iltahommina kiitos

- - - Updated - - -

---> ei jumalauta tuoki pino, mutta jätkä painaa, no problem jumalauta

- - - Updated - - -

---> onneks sain hienoisen poonuksen, ei liity vaniljasikareihin eikä normikörssiin

- - - Updated - - -

---> nyt lounasta, mitälie paskasia leivänkannikoita jumalauta

Back
Ylös Bottom