Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noh, kohtahan ihmiset, jotka altistavat itsensä sille ns. Vain Ulostemassaa -ohjelmalle (vitsi oli omakeksimä), näkevät Veskun veivaamassa vaikkapa sellaisia ikivihreitä hittejä, kuten Fintelligens - Haluuks Seppo Kaalii, Apulanta - Reunallat ja Pimppitytöt - Ruskeat raidat.

Voi Loiri. Mun lemppari Nasse-setä.

Tuo mun ranskatar on selkeesti tarkotettu niiden sirojen pariisittarien käyttöön, eikä tämmösille suomalaisille pötkylöille, kun siitä on taas takakumi tyhjänä.

- - - Updated - - -

Mä odotan sitä, että Loiri tulkitsee esim. tämän.

[video=youtube_share;H6Jm9s4JCLQ]http://youtu.be/H6Jm9s4JCLQ[/video]

3 yötä jouluun on... eiku kesälomaan!

Nyt on puhelinsatama ratiolla. Kyllä kelpaa LUUKUTTAA rokänroll -musiikkia.

Ja siitä puhe mistä puhe, tänään sovellettu method Perkiömäki! Ainiin, lounas:

Smetanaista kalkkuna-pastavuokaa (A, L, *)
Kikherne-juustopihvejä (L, VS, *)Sinappirelish-kermaviilikastiketta (G, L)Keitettyjä perunoita (G, L, M, *)
Savukirjolohisalaattia (*, G, L)
Naudan paahtopaistia (G, L, M, *)Tummaa hunajakastiketta (G, L, M)Paahdettuja lohkoperunoita (G, L, M)
Höyrytettyä pikkumaissia (G, L, M) Erikoisannos
Raparperi-kaurapaistosta (L, M)Vaniljakastiketta (G)

En ole kyllä ihan varma tuosta Fazer Amican ruokalistavastaavan huumorintajusta. Eilen erikoisannoksena oli sitä kiistanalaista höyrytettyä parsakaalia, tänään noita samalla tekniikalla valmistettuja pikkumaisseja. Yäkensyä.

En ole niin varma tästä omalla kohdalla.

Kukas sun tunnuksilla sitte kirjottelee jos ei Colpakko itse?

- - - Updated - - -

Minun muutoksen "mä elän vieläkin" tilasta pois huomaa kätevästi siitä, että en enää kirjoittelee mm. off-topic ketjuu. Ihan vaan tämmösenä viiden pisteen vihjeenä.

Mulla on tässä tosielämän vain ulostemassaa -projekti menossa. Olen siis töissä. Olisko nelisenkymmentä vuotta vielä jäljellä? Tosin eläkettähän me ei tulla ikinä saamaan, mutta jos siihen mennessä olisi setelirahaa patjan sisässä sen verran että pystyy muutaman vuoden törttöilemään ilman että lähtee joka aamu töihin.

Mulla on tässä tosielämän vain ulostemassaa -projekti menossa. Olen siis töissä. Olisko nelisenkymmentä vuotta vielä jäljellä? Tosin eläkettähän me ei tulla ikinä saamaan, mutta jos siihen mennessä olisi setelirahaa patjan sisässä sen verran että pystyy muutaman vuoden törttöilemään ilman että lähtee joka aamu töihin.

Mä saan eläkettä. Olenhan ollut eläke säästäjä jo kymmenisen vuotta! Se on aina juhlalllinen hetki, kun saa noin kerran vuodessa pankista kirjeen jossa puhutaan henkivakuutuksesta. Vaikka ei se semmonen ole. Mutta tulee silti hyvin äveriäs olo.

Olen myös tietämättäni ilmoittautunut tuohon mainittuun projektiin. Mallin anus tuntuu tällaisena japaniattaren kutkutteluun sopivana päivänä erityisen väkinäiseltä ja ei-niin-myötämieliseltä toiminnalta.

Eläkesijoitukseni ovat sidotut mm. aasian markkinoille. Että ne on osaltaan vähä Santsin ja Pernoon harteilla. Onneksi hei tuntuvat painavankin nyt kovasti hommia kesälomia väistelle. Kuten myös te, mösjöö Johnny.

Kukaan ei toivottanut Kökkösille huomenta, vain Murusille. Ketä nämä Muruset ovat?

Ei sillä että olisin mitään toivotteluja vailla, kunhan mainitsin.

- - - Updated - - -

Huomenta kaikille, paitsi vittunaamoille ei perinteisesti!

Veikkaisin Willhelmin jäänteitä.

- - - Updated - - -

Mitä on kissoilta jääny syömättä.

Back
Ylös Bottom