Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Motivaatiovektori on nyt hyvin lähellä nollavektoria. Eikä oo mitään suuntaa töissäkään.

Ainiin huomenta vaan kaikille niin kauhian pal. Mä oon ajatellut semmostakin eläkepottia että en palauta kertaakaan pulloja kauppaan. Sitten vasta kun tuntuu siltä että työelämä saa jäädä taakse, alan käyttää niitä pulloja maksuvälineenä. Sitäpaitsi, mitä enemmän keskiolutta jaksaa nyt nuorna miehenä juoda, sitä lihavampi eläkepotti on luvassa. win-win-sitsueissön!

- - - Updated - - -

Tänään taidan mennä opettelemaan perhokalastusta.

Ui! Aika kova! Ootko nähnyt sen elokuvan missä Brad Pitt käy perhokalastelemassa? Se oli kaunis, pl se kohtaus missä se seksistinen mätisäkksi ottaa setän väkisin takaapäin ja pakottaa sen kirkumaan possun äänellä. Voi olla että sekoitan kaksikin eri elokuvaa. Mutta mitä lavatansseihin tulee, esperanton alkeet menee tyydyttävällä varmuudella kaikissa olosuhteissa!

Montako pyllyä?

Riippuu joko kantajien määrästä tai painoindeksistä. Tai naamasta.
Optimaalisesti yksi per kantaja. Koostuu kahdesta persikan puolikkaasta. Mehukkaasta uuden sadon tuotteesta, semmoset kiinteät ja nahkeat.

- - - Updated - - -

Ei persnaamoille!

- - - Updated - - -

Sijaitseeko muuten perssilmä persnaamalla missä päin kehoa?

- - - Updated - - -

Ja entäpä jos persnaamalla on kyrpä otsassa, missä se nyt sitten on?

- - - Updated - - -

Taas mulla meni ajatukset nyt ihan solmuun, mä taidan yrittää hetken esittää työntekoa!

Fingerpori_20140611.gif

Back
Ylös Bottom