Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Keinonahka on muuten siitä hyvä tuote, että se vaan paranee ajan myötä. Tulee se aluskangas sillain kivasti näkyviin. Tulee semmonen arvokas olo ja muutenkin vintage-arvo vaan lisääntyy. Puhumattakaan, jos keinosiemennysesinahkahattu on varustettu Mersun logolla! Vau.

Tsaijaijai kyllä mä päästäisin Mercedes-Benzillä oikein mieluusti. Ensimmäinen ajoretki suuntautuisi johonkin vähän parempaan pihviravintolaan esim ABC asemalle ja siellä tilaisin ison pihvin johon ruokailun puolivälin tieneillä tumppaisin tupakan, ei mitään vaniljan makusta sikkee vaan ihan tavallisen körssin. Ihan vaan osoittaakseni varakkuuttani. Ja sitten kaupasta ranet ja kotio syömään.

- - - Updated - - -

Ja jos olis naapuri mukana niin alotettaisiin fiinisti raastepöydästä. Viilennetyin haarukoin.

- - - Updated - - -

Keinosiemennysesinahkahattu Mersun logolla on kyllä jotakin niin reteetä että alta pois. Siihen vielä vähän työmiehen kainalon hajua ja meetvurstia kulmahampaan kolossa niin avot! Ei estä sitä herkkyyttä etes EU.

- - - Updated - - -

Ja hyttyssavu ja ehkä himpun verran kossua tunnelmaksi.

- - - Updated - - -

Ja semmonen emäntä jonka kumisaappaista on leikattu varret halki että kaikki liha sopii sisään.

Ulkotyömiehen kainalon hajua. Sisätyömiehen kainalon haju on sen verran harvinaista, että siihen EeUulla olis jo jotain nicottelemista.

Vähän niinkuin siihen, että maailman kalleinta nestettä on se mestarin hiki. Vitsi ei ollut omakeksimä, håhåhåh.

- - - Updated - - -

Emäntää ei kannata kilokaupalla ottaa. Vaari kerto.

Jaahas, sitä sitten emäntä haukkas ns. isoa hampurilaista maailmankiertueellaan! Älä ääneen tommosia huutele, jos et halua että se istuu sun päälle. Tai jos haluat. Nymmää menin ihan sekasin.
Ei kai sentään joudu tommosia Johnyn luonnehtimia saappaan pimppaushommia suorittamaan? Nehän pitää vähän huonommin vettä sen jälkeen.

Jaahas, sitä sitten emäntä haukkas ns. isoa hampurilaista maailmankiertueellaan! Älä ääneen tommosia huutele, jos et halua että se istuu sun päälle. Tai jos haluat. Nymmää menin ihan sekasin.
Älä jumalauta minun suuhun laita tuommosia sanoja, voi olla että seuraukset saa lukee alipista. Minä vain toistin vaarini elämänohjeita.

Mä kyllä eilen kattelin salin peilistä omia pohkeitani, että kiitos firman suojavälinepolitiikan, mulla on Sievin ULTRAMASSIIVISILLE pohkeille tarkoitetut teräskärkiset saappaat. Niillä pystyy nääs vetään lavatansseissa esperanton alkeista lähtien kaikki ne muutkin tanssit missä ne sen navetan entiset asukkaat käy ittiänsä tanssittamassa.

Ei käy UKKOvarpaan päälle.

- - - Updated - - -

Mä oon vaan käyttäny aktiivisesti.

- - - Updated - - -

Mutta minä olen valmistanut käsin ravikärryjä. Hiili- ja lasikuidusta.

Mä oon kuullut että kansallispukuisen heimoväestön hiki toimisi syöpälääkkeenä, onkohan tämä totta?

- - - Updated - - -

Ravikärryjen valmistamisessa on jotakin aika härkästä. Niitä tehään varmaan tänäkin päivänä jossain tallin edessä ilman paitaa. Kovassa helteessä. Ja piiat juoksentelee hihitellen ohi.

- - - Updated - - -

Minä olen valmistanut käsin mm veneen, huonekaluja ja olutta. Viimeisin oli ehkä paras jos tarkastellaan tekemisen effort / profit suhdetta. Kotona tehty olut on kuin esperanto lavatansseissa.

- - - Updated - - -

Pieretti vaan ihan saatanasti se olut.

- - - Updated - - -

Jumalauta sitä pieremistä.

Voi vitun futermukker. Kohta pitäis vesisateessa fillaroida kotiin, eli vois ajaa mahollisimman kovaa. Mutta. Nyt kun laitoit sanoja suuhun niin en tiedä uskaltaako sinne kotiin nyt kovin pikaisesti mennä. Saa sisätyöläinen kuivatella paitaa tänään.

Nyt me ollaan kuntit ritisevällä jäällä.

- - - Updated - - -

Pyyretään nöyrimmästi anteessi kuivasumppukriinalta.

Minä taas olen oppinut lyhyen mutta lihavan, eiku ihanan elämäni aikana, että älä koskaan pyydä anteeksi ilman syytä.

Mutta älkää huoliko MIEHET, tuskin Wilhelmin nainen tätä palstaa lukee. Oon saanu Wilhelmin puheista jotenkin semmosen käsityksen, ettei tuo nainen osaa edes tietokonetta käyttää. Lukutaitoisena tiskikoneena sen sijaan on kuulemani mukaan lähes loistava.

- - - Updated - - -

Ja Sanzelta perin Tamperelainen ja asiaankuuluva hyvä kommentti sieltä taustalta.

- - - Updated - - -

Aistin läsnäolon. -Olot.

santsukka tarvii lomaa

- - - Updated - - -

minulla se juna meni jo

- - - Updated - - -

ei minua tarvii sääliä, kyllä minä jaksan

- - - Updated - - -

:itku:

Back
Ylös Bottom