Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun pitäis saada oma polkupyörä. Sijoittaisin siihen lähtökohtaisesti 100 - 200 espenbredeseniä. Eli aika paska hakusessa. Mutta: jos joku myy hyvää käytettyä, omaa tai varastettua, valikoima onkin heti laajempi. Ei vaan raatsi laittaa kovin paljoa rahaa, kun pyörä joko varastetaan tai sitten hukkaan sen tai huoltamattomuuden seurauksena se rapistuu aika nopeasti siihen kuntoon että eipä paljon huvita pyöräily ei.

- - - Updated - - -

Mun mielestä parsakaali on yllättävän hyvä lisuke. Pääruokana jos joku sitä tarjoaa niin täytyy olla aika huumorintajuton ihminen ja muutenkin vittumainen ja ajattelematon.

Minun polkupyörälleni on käynyt vähän tuollain, että huoltamattomuuttaan se on rapistunut, eikä sen tähden huvita sillä mankeloida. Mutta se oli niin halpakin, -70% -halvennuksesta ostin, matkalla kotio sain 250 espenbredesenin sakot ylinopeudesta. Kyllä oli halpaa ja taas huvitti suuresti. Autolla sain siis sakot.

edit. valuutta oikeaksi

Vieläkö tässä pitää identiteetti kriisi aloittaa. Kohta pitää varmaan juosta pellolla alasti ja popsia heinikkoa allergiastani huolimatta.

Mäki oon kipannu mopon, yhtesti. SilminNäkijöitä oli liikaa!

Mä kippasin aikoinaa supermotodin. Etujarrutin kankaillekuluneella eturenkaalla märällä asfaltilla ja siirryin matkustajaks. Siinä asfaltilla liusues funtsin et näkiköhän kukaa. Kun vauhti stoppas, nopee kurkkasu ympärille, mopo ylös, käyntii ja äkkiä matkaa. Matkalla sit rupes kattelee mopoo ja käsiä/jalkoja että hajosko mikkää.

Kukaan ei nähny.

No okei, voi se joillekin ihmisille maistua. Ja minullekin silloin kun se on täysin upotettu kiinalaisravintolasedän ihaniin kastikkeisiin. Ei ku miten tämä tuli nyt jotenki väärin...

Minulla on ovh 750€:n pyörä ja voin suåsitella lämpöisesti kaikille. Sillä on ajettu nyt ympärivuotisesti noin keskimäärin 1600km vuositahtia 8 tai 9 vuotta ja ainoat huoltotoimet mitä on pitäny suorittaa on ulkokumien vaihtoja. Kyllä on kuntit huoletonta ja edullista ajoa kun ei osta aivan halpaa.

- - - Updated - - -

Ketjussa on selvästi usea motoristi joka on siirtynyt ryhmästä "ei vielä kaatuneet" ryhmään "kaatuneet". Kumpaankohan matkamotoristimme seeker lukeutuu?

Nyt muuten soi Porcupine Tree - Trains soittimesta! Uittu mä haen kikantista jokkut skopet huomiseks jo! Tässähän alkaa ihan viihtyyn erilailla kun saa olla o.t.o. tiskifutermukerina!

Mutta ajosta en oo ikinä kipannu! Paitsi yhden kerran mutta sitä ei lasketa kun kukaan ei nähnyt. vrt. onko mies väärässä vaikka yksikään nainen ei kuule?

- - - Updated - - -

No okei, voi se joillekin ihmisille maistua. Ja minullekin silloin kun se on täysin upotettu kiinalaisravintolasedän ihaniin kastikkeisiin. Ei ku miten tämä tuli nyt jotenki väärin...

Mua vähän häiritsee noissa kiinalaisissa ravintoloissa se makea eritteen haju. Joku rauhanen siellä käy liian kiivaana, aina.

Siikkeri liikkuu kaikki reissut linja-autolla, se kantaa tavarat niissä kotarin matkasalkuissa turvaliivit niskassa.

- - - Updated - - -

Ja vyölaukku lanteilla merkiltään KTM

- - - Updated - - -

Ja lippahattu jossa lukee KTM

Mä voisin lähteä nyt kans vähän pidempään reissuun, esim. Brasiliaan. Tai sitten voisin mennä takasin Barcelonaan. Jotain muuta ku mallin anusta tässä ihminen kaipaa tässä vaiheessa kesää.

Ne on muuten jotenkin höppänöitä ne vanhat Mersu-patut, kun on ostettu vihdosta viimein vanhalla iällä se kalliin näkönen halvin Mersu mitä kaupasta löytyy, ja sitten on saatu semmonen Mersu-takki kaupantekijäisinä. Nesteelle kuuluu mennä sitten Mersu-takissa ja ehkä jopa Mersu-lippahatussa, joka on sillälailla takaraivolla, että se just peittää sen orastavan uimalakin sieltä päälaelta.

Mäkin voisin ostaa kyllä Mersun, ne on nykyään niin komeita autoja, ja saa niin hienon takinkin.

Back
Ylös Bottom