Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäsköhän siitä olla maininta mun CV:ssä?

Kantsii mainita. Muutenkin tuossa CV:ssä on hyvä olla semmosia mainintoja vähän haetun homman ulkopuoleltakin. Esim jos hakee betoninraudoittajan paikkaa, on hyvä laittaa erikoisosaamiseen maininta vaikkapa esperanton alkeiden tyydyttävä hallinta.

- - - Updated - - -

Mä osaan soittaa Paranoidin vähän alkuperäistä hitaammin.

- esperanton alkeiden tyydyttävä hallinta. (paitsi jos pitää tehdä piruetti, siihen jotenkin mun sisäkorva ei taivu, vaan aina tulee se pyllähdys)

- - - Updated - - -

Paranoidihan riittää. Joku kuitenkin toivoo sitä.

Mäki pääsen semmoseen n. 60 asteen spacardiin. Se kyllä jo vähän sattuu, mutta onneks mulla on erittäin joustavat ja Kimmoisat kivekset.

- - - Updated - - -

Kimmon isää ei sinänsä haittaa.

Huh aika elastinen veikko, mäkin vähän liiottelin mutta polvikulma ainakin 45 astetta testikkeleistä päin tarkasteltuna. Mutta varvasvaaka menee ihan varppina, ekkömukausko!

- - - Updated - - -

Mä oon ollut jo pikkupojasta asti semmonen voimistelija että teen tasapainoa ja notkeutta vaativat liikesarjat voimalla.

Mutta osaatko ukuleleloida yhtä hyvin ku eddie?

En, mun ukulelelointisklissit rajottuu siihen tosiasiaan, että olen ostanut serkun pojalle ristiäislahjaksi semmosen turkoosin ukulelen. Kakun ja (tällä kertaa ei yhdyntöjen) kahvin välissä sitä vähän rämpyttelin. Sitä ukulelea.

Mutta osaakohan eddie paneloida?

- - - Updated - - -

Se on aina pieni tappio, jos on kaksi asiaa jonka välissä tehdään jotakin, ja ne kaksi asiaa ei ole yhdyntöjä.

Tiiättekö, hauskaa että nainen ja kitara on niin samankaltaisia, vähän saman muotonen siluetti ja parhaat äänet tulee, kun rämpyttää reiän kohdalta! Khihih...

- - - Updated - - -

Minä en tiedä siitä mitään.

edit. Nakkerit taas taisi olla asialla...

Back
Ylös Bottom