Mun puhelin täytty itestään vetellä. Nyt se toimii huonosti, jos ollenkaan.
- - - Updated - - -
Naapuri sano että se takakansi pitää irrottaa siitä ja sim-kortti pois yöksi. No enhän minä noin liikuttavia tunneperäisiä ohjeita uskonut. Oli siellä kyllä aamulla sitten aika paljon vettä siellä sisällä mutta pääasia että toimin miehekkäästi oman tahtoni mukaan.
Mä yritin kerran kebap-ravintolassa ostaa sen myyjän. No, tähän on tietty luonteva selitys: oli aamuyö, tilipäivä, ja olin erittäin, erittäin juovuksissa. Voi meitä hupsuja miehiä!
Mä tiedän kans yhden kebab-myyjän, jonka voisin kuvitella yrittäväni ostaa erittäin, erittäin juovuksissa tilipäivänä. Hänellä on mielikuvitukseni mukaan erittäin, erittäin maistuva pitaleipä, mallia taka-.
Nuo ruoat kuulostaa melkeinpä aina paremmalta kuin mitä ne on. Usein niihin laitetaan joku maantieteellinenkin viittaus kuten espanjalainen, italialainen, kreikkalainen tai uusikaarlepyyläinen. Se on kyllä useimmiten ihan kusetusta.
- - - Updated - - -
Ja olishan se nyt ihan hemmetin hieno tilanne jos sulla olis kotona ikioma käteisellä ostettu mehukas pitaleipäinen kebap-prinsessa.