Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mutta tuohan on loistava idea, minä omin kyllä tuon itselleni.. sitäpaitsi, mulla on ihan saatanallinen kiire täällä töissä niin ihan mielellään sitä lähtee kotiin siivoamaan ja nikkaroimaan jos se vaikka olis menny ohi huomisaamuksi..

Pönttö on linnulle, siitä on muuten kuva ja työselostuskin olemassa muutama sivu taaksepäin. Lyhyesti niin että se on mahdottoman iso pönttö jossa on todella pieni reikä.

- - - Updated - - -

Lintu asetetaan sinne sisälle jo rakennusvaiheessa, reikä on niin pieni että ei se lintu pääsisi sinne enää millään sitten myöhemmin.

- - - Updated - - -

Lintu asetetaan sinne sisälle jo rakennusvaiheessa, reikä on niin pieni että ei se lintu pääsisi sinne enää millään sitten myöhemmin.[/QUOTE]

On se julmaa, voi pulu parkaa:( muista nyt ees ruokkia sitä

Samaa menetelmää voi soveltaa laihdutukseen. Rakennetaan huone ympärille ja pois pääsee kun mahtuu.

Samaa menetelmää voi soveltaa laihdutukseen. Rakennetaan huone ympärille ja pois pääsee kun mahtuu.

Tai sitten tekee huoneeseen itävaltalaisen oven, eli kahva on vain toisella puolella ovea. Vaatii tosin valvojan, joka päättää milloin saa tulla ulos.

Oon yksin ja ihan hukassa. En oo ollut ainakaan pariin vuoteen yksin kokonaista vuorokautta ja sen kyllä huomaa. Minä, joka olen joskus viettänyt viikon puhuen vain pari sanaa Amican ja Siwan kassoille. Naisen syy, se on pilannut minut :D

Onneksi minä olen entiseni.

- - - Updated - - -

Viikonloppu meni muuten hyvin, hiljaisissa merkeissä, mutta eilen mopolla ulosteellä joku motoristi tuli puhumaan niin joutu muutaman sanan vaihtaa.

Vähä Jenniä. Onhan tänään tavallaan Jennin päivä.

[video=youtube_share;G11_QryTqZM]http://youtu.be/G11_QryTqZM[/video]

Tänään on Tonin ilta.

[video=youtube_share;9babAfNE59E]http://youtu.be/9babAfNE59E[/video]

Tänään yritin käydä pikkukaupungissa kebabin jälkeen terassilla oluella. Eihän siitä mitään tullut, kävelin vain ohi, kahdesti. Jostain syystä ei vaan onnistunut vaikka kävelin toistamiseen niiden vierestä juuri sen takia että saisin mentyä edes toisella yrittämällä, mutta ei. En vain osaa.

Huomenna vapaapäivä. Mitähän sitä tekis?

Nuku.

- - - Updated - - -

YönTimo

[video=youtube_share;AIMhmPhBIuo]http://youtu.be/AIMhmPhBIuo[/video]

- - - Updated - - -

Tänään yritin käydä pikkukaupungissa kebabin jälkeen terassilla oluella. Eihän siitä mitään tullut, kävelin vain ohi, kahdesti. Jostain syystä ei vaan onnistunut vaikka kävelin toistamiseen niiden vierestä juuri sen takia että saisin mentyä edes toisella yrittämällä, mutta ei. En vain osaa.

Terassikammo. Mua vaivaa sama aika-ajoin. Viimeksi viimeviikolla.

Back
Ylös Bottom