Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä nautin juhannuksena juhannussimaa.

IKEAn stantartikokoiseen pieraistuun pussiin sijoitan viltin juhannussijaa varten.

- - - Updated - - -

Juhan kanssa tempastaan sitten illan tullen vielä lihapiirakka ja pari pakettia nakkeja!

2girls1guy.

- - - Updated - - -

Dear Eki,

Mikä minussa on nyt vialla, kun toista, tahi jopa kolmatta päivää putkeen mallin anus tuntuu väkinäiseltä? Ts. ei kiinnosta.

Fillari on saapunut! Nyt kasvaa reidet uskomattomiin mittoihin kun tolla mankeloi talveen saakka.

Ei kyllä reidet palaudu ollenkaan jos joka päivä rullaa työmatkat plus puntti päälle.

Etikettiongelma: pitääkö kaverin tupareihin viedä lahjaksi Valdemaria vai Gambinaa?

Kyllä nyt joku hienompi viinipullo olis paikallaan, esim. Magyar tai tuttavallisemmin Maggis. Punaisista käy hyvin mansikka Ofelia, tosin sitä joutuu ehkä hakemaan vuodesta 1996.

Mulla ei vielä koskaan oo ollut juhannus-suunnitelmia. En ymmärrä tätä juhannusvouhotusta muutenkaan...

Fillari on saapunut! Nyt kasvaa reidet uskomattomiin mittoihin kun tolla mankeloi talveen saakka.

Ei kyllä reidet palaudu ollenkaan jos joka päivä rullaa työmatkat plus puntti päälle.

Miksi mun reidet ei kasva SUPERMASSIIVISIKSI vaikka olen pyöräillyt actiivisesti lähes päivittäin jo ööö lapsesta saakka? Väärät metodit?

Vituttaa eräs työhenkilö. Miksi NAIShenkilö tekee siten että on naama erittäin vahvasti norsunvitulla mutta ei voi sanoa asiasta? Sanois vaikka että mua vituttaa ootella sulta tota paperia mutta ei. Se sanoo naama norsunvitulla että no ei sillä mulle nyt oo niin väliä mutta joku toinen saattaa pikkuhiljaa kysellä, mulle se on ihan sama. Erittäin vittumainen piirre ihmisessä, suu sanoo että jee jee, kasvot sanoo että haista vittu.

Back
Ylös Bottom