Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Autolla. :D Ei aamusi mikää lämmin oo. Harvemmi päivälläkää tarkenee ilman takkia...

Mitäääää :D

Mää oon kärsinyt kuumuudesta jo monena päivänä. Takitkin pakattu jo syvimpään ja kaukaisimpaan jemmaan.

Määkin oon elossa. Huomenna vika työpäivä ja sit alkaa loma! Loma. Loma. Loma. Tuun joka päivä tänne vaan kertoon, että imen mojitoo ja otan arskaa. Koska, loma.

Mitäääää :D

Mää oon kärsinyt kuumuudesta jo monena päivänä. Takitkin pakattu jo syvimpään ja kaukaisimpaan jemmaan.

Määkin oon elossa. Huomenna vika työpäivä ja sit alkaa loma! Loma. Loma. Loma. Tuun joka päivä tänne vaan kertoon, että imen mojitoo ja otan arskaa. Koska, loma.

Voi loma. Olispa itelläki jo :D

Ja juu mä oo tälläne vilukissa! Vilttiä ei sentää oo hartioilla.

Ei se sullakaan ihan liian kaukana oo! Voin tehdä sulle mojiton tai jonkun muun kivan ihku pihku drinksun. Mut juon sen kyllä alkavassa loma-alkoholismissani sit ite!

Vuosilomani ensimmäiseen osaan on matkaa tällä hetkellä noin 16 työpäivää ja 6h 15 min.

- - - Updated - - -

Loma-alkoholismia en harrasta.

- - - Updated - - -

Viinaksia vain lääkkeeksi.

- - - Updated - - -

Kesän vietän alasti vapaamuurariaatteen ja heinikon sheivauksen lomassa.

Tiiättekö mitä. Vaikka tuleva asunto ois aivan mahtavan ihana ja huikeen kiva, ni SILTI muuttaminen on ihan perseestä. Varsinki ku about kaikki on ilmoittaneet muuttoviikonloppuna heillä olevan jotain muutakin hommaa. Kiva hei. Perskeles.

Muuttaminen on kyllä ihan persereiästä.

On. Hyi helvetti. Ja mistä vetoa, että muuttopäivänä on semmoset 47 astetta kuumaa ja joku kostea länsituuli hivelee hikisen ihmisen mielenterveyttä oikein ihanasti. Vuokranantaja eilen sanoi että "toivottavasti oot pitkäaikainen". No vitura, en minä kyllä aivan harrastukseksi tätä muuttohelvettiä ottaisi :D

Tarvitko muuttoapua, onko raikasta olutta tarjolla?

Vitsi,vitsi. Itse keksin.

Muuttoviikonloppuna Suomessa on enemmän menoa ja tapahtumia kuin koko kesän muina päivinä.

Oliskos juhannusaatto hyvä päivä pyytää ihmisiä muuttotalkoisiin? Vissyt talon puolesta!

Jos joku ehdottais mulle tuommosta niin vetäisin leikkisästi muovipussin sen kysyjän päähän oikein tiukalle. Tai semmosen IKEAn kassin mihin on pieraistu.

Treenipäivä, MASSAohjelmalla.

kunnonruoka.webp

Back
Ylös Bottom