Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään huomioin että itseäni nuoremmat naiset pitävät enemmän siitä että käytän hihatonta paitaa kuin t-paitaa. Kai minun on pakko miellyttää heitä tulevaisuudessakin toiminnallani.

Rautaiset kokemusperäiset hiilikuituhuomenet vanhalta autoklaavipoikamieheltä! Kysykää vaan jos on hiilikuituhuolta mielen päällä, on meinaan pikkusen tullut sitäkin harrastettua. Nimittäin, kokonainen kesä hiilikuituosan paistoa!

Hoplaa! Taisin tulla tänä vuonna ekaa kertaa töihin ilman takkia. Ja kuuden aikaanki vielä. Olipa se jännää, enkä ees jäätyny.

Mä en oikein tiedä mitä nyt ajattelisin. Ajoin fillarilla töihin pitkin Malmin katuja ja ohittaessani yhden vaahtosammuttimen kokoisen BMX-pyörällä ajavan juniorin, päätti hän kehua minua paskaksi. Ihmeellistä tämä maailman meno. Ja miksi se pentu oli kesälomallaan ulkona terrorisoimassa jo ennen aamu seitsemää? Olikohan pyöräkin varastettu?

Mä en oikein tiedä mitä nyt ajattelisin. Ajoin fillarilla töihin pitkin Malmin katuja ja ohittaessani yhden vaahtosammuttimen kokoisen BMX-pyörällä ajavan juniorin, päätti hän kehua minua paskaksi. Ihmeellistä tämä maailman meno. Ja miksi se pentu oli kesälomallaan ulkona terrorisoimassa jo ennen aamu seitsemää? Olikohan pyöräkin varastettu?

No. Mä näkisin tämän asian niin että kaikki helpottuu kun ajattelee kaikista alle 30 vuotiaista että ne on huumeenkäyttäjiä. Tää logiikka selkeyttää koko kenttää.

- - - Updated - - -

Täähän ei siis toimi ollenkaan jos ei oo täyttänyt itse kolmeakymmentä. Kestä vielä hetki, bro!

- - - Updated - - -

Korjaan ei mikään bro vaan epäilyttävä huumeenkäyttäjä!

Hoplaa! Taisin tulla tänä vuonna ekaa kertaa töihin ilman takkia. Ja kuuden aikaanki vielä. Olipa se jännää, enkä ees jäätyny.

Millä oikein kuljet töihin? Ei autoileva oo takkia tarvinnut ainakaan kuukauteen :D

Kireet pyötäilijät sit erikseen. Se kun on varustelulaji, niin pitää olla Bianchin takki ja lippis päällä nukkuessakin. Olutkin juodaan Bianchin pullosta joka on Bianchin vihree.

Back
Ylös Bottom