Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko täällä muuten kukaan värkänny hiilikuidusta mitään? Perusperiaatteessa samanlaista ku kusilaitu, vakuumikuivauksen vaan vaatii. On varsin luova olo, vois jotain nikkaroida siitä. Vaikka kuivasumppuun konepellin :D Ei kyllä. Siihen vois tehdä konepellin ja takaluukun vaikka 15mm teräslevystä, olis vähän edes painoa eikä tarttis talvella pulkkailla.

Hiilikuidusta en ole askarrellutpaskarrellut, vaikka aika mainota materiaalia onkin.

Mites, kuntit, tuliko tänään ylennyksiä?

Onko täällä muuten kukaan värkänny hiilikuidusta mitään? Perusperiaatteessa samanlaista ku kusilaitu, vakuumikuivauksen vaan vaatii. On varsin luova olo, vois jotain nikkaroida siitä. Vaikka kuivasumppuun konepellin :D Ei kyllä. Siihen vois tehdä konepellin ja takaluukun vaikka 15mm teräslevystä, olis vähän edes painoa eikä tarttis talvella pulkkailla.

Minulla on puolentoistavuoden kokemus hiili- ja lasikuitualasta! Siviilissä en ole kyllä tehnyt mitään VIELÄ! Tohon mopetiin on kaikenmoisia suunnitelmia ollu. Pitäs vaan nuo fasiliteetit saada ensteks kuosiin!

Mites, kuntit, tuliko tänään ylennyksiä?

Ei tullu vaikka olin ihan valmistautunu. Oon kuitenkin kaks kertauspäivää suorittanu HIRVITTÄVÄSSÄ päänsäryssä. Vitsin Sale ei huomioinu tätä nyt!

Olen saanut kerran elmssäni ylennyksen. 6.12.1998

- - - Updated - - -

Kertaamaan ei ole kutsuttu ikinä.

Onneks on tv kiinni. Pitäis jaksaa mennä suihkuun. Sitten vois lähtee kes kustaan saitsiinille.

Joko sulla on tämän kesän kilsat täynnä?

Puolet uupuu. Pääsiäisen jälkeen ei oo tullu ku n.sata.

Minä sheivaan nyt heinikon!

:kuvia:

- - - Updated - - -

Luotan juhannukseen. Sillon voi tulla parisataa. Kai ne loput parisataa saa sitte loppukesän kuluessa juuri ja juuri pötpöteltyä.

Minä sheivaan nyt heinikon!
Kysy nyt ensin lupa häneltä.

Puolet uupuu. Pääsiäisen jälkeen ei oo tullu ku n.sata.

:kuvia:

- - - Updated - - -

Luotan juhannukseen. Sillon voi tulla parisataa. Kai ne loput parisataa saa sitte loppukesän kuluessa juuri ja juuri pötpöteltyä.

Mulla on nyt 3500km kasassa. Saa nährä tuleeko yli 10k tänä suvena.

Mutta polkupyörän mittaris on tällevuotta jo yli kuussataa. Sillä kyllä on aiempinakin kesinä tullu ajettua enemmän ku mopolla.

Pääasia että jollain ajetaan.

Irmalle piisi pureskeltavaksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä käyttäisin moraa. Miehekkäämpää katsos.

Back
Ylös Bottom