Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta,

monimutkaiset sukkanauhaliiviterveiset täältä omaleimaisesta Länsi-Suomen läänistä!

Mikä lie tunnelma pittoreskissä Pedersöressä? Entä Halsualla?

- - - Updated - - -

Puhumattakaan Seinäjoesta!

Oon tstolla! Mitä tää on?!? Täällä on ihmisiä ja pahaa kahvia. No huh huh!

Onneks ei tartte varmaan toista kertaa tällä viikolla tulla.

Huomenta. Olin äsken hakemassa aamukahvia ja toivottaessani viereisen toimiston tädille hyvät huomenet hän tokaisin takaisin "Oi, tuoksuippas sää hyvältä, ihanan raikas tuulahdus tuli." ...Ööö, okei, kiitti :D

Huomenta. Olin äsken hakemassa aamukahvia ja toivottaessani viereisen toimiston tädille hyvät huomenet hän tokaisin takaisin "Oi, tuoksuippas sää hyvältä, ihanan raikas tuulahdus tuli." ...Ööö, okei, kiitti :D

Üüüüü... Viereisen toimiston täti tais olla Patasydän.

Ihan epistä, jos mä sanoisin jollekin täällä toimistossa että Oi, tuoksuppas sä hyvältä, ihanan raikas tuulahdus tuli, voinko työntää nenäni sinne? niin ihan varmaan saisin syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. Mutta kun on kyseessä nainen, kyse on vain ystävällisyydestä.

- - - Updated - - -

Kyllä meitä herkkiä miehiä taas viedään kuin kuutiodesimetrin mittaa.

Patasydän:

patasydän.webp

Patalappuja boob jailin sisään ja varaston kimppuun. Mitä kaikkea kivvaa sieltä ottaiski mukkaan, ku ollaan matkalla pohjoiseen.

Mulle tuli mieleen kun kävin siellä Helsingissä perjantaina, että perhana kun vielä elämässään oppis tekemään niitä kraffiitteja. Olis se niin makosaa kun osais piirtää roiskerapatulle julkisivulle praymaalilla vaikka hakaristin väärinpäin tai jonkun reteen fuck you - tai vitun homo -tekstin..

- - - Updated - - -

Patalappuja boob jailin sisään ja varaston kimppuun. Mitä kaikkea kivvaa sieltä ottaiski mukkaan, ku ollaan matkalla pohjoiseen.

Viimeaikoina asiaan perehtyneenä suosittelen isoo mustaa pussia kaikelle mikä on varastossa. Ei niitä tarvii.

Naaanaaaaa nana naaanaanaa..... taas sykkiii!!! Patasydän!

Täällä päästiin asiaan. Kausarit myynnissä. En tosin ajatellu ostaa. Kattelen pelit unibetin kautta :D ja firman aitioon pitää tunkea

Üüüüü... Viereisen toimiston täti tais olla Patasydän.

Patasydän... Eiiiiiiih semmosia! :D

Sanoiko viereisen toimiston täti myös että onpas Santsilla tänään antava dekoltee..?

Ihan epistä, jos mä sanoisin jollekin täällä toimistossa että Oi, tuoksuppas sä hyvältä, ihanan raikas tuulahdus tuli, voinko työntää nenäni sinne? niin ihan varmaan saisin syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. Mutta kun on kyseessä nainen, kyse on vain ystävällisyydestä.

Tää täti ei pyytäny saada työntää nenäänsä mihinkää tai puhunut antavasta dekolteesta. :D
Ehkä siinäkin on se pieni ero ahdistelun ja ystävällisyyden välillä? ;)

Back
Ylös Bottom